Liší se od sebe něčim snad jenom krome toho ze jeden je o 3 roky starší a krome váhy?
Díky
Liší se od sebe něčim snad jenom krome toho ze jeden je o 3 roky starší a krome váhy?
Díky
U staršího se ošoupává černá barva z vnitřních noh, ale nemělo by to vadit.
mě teda ta barva na raidonu štve..nechápu proč to lakujou nevypadá to o moc líp a eště když je to napů seškrábaný.. bral bych 2011 už jen kvuli tomu:D
Alespon co mi bylo porazeno a doporuceno zde, 2008 nebrat. 2009–2011, jsou fcne udajne stejne, lisi se jen v nejakych drobnostech a serizovani. Ja jsem vzal 2010 – je levnejsi.
takze 2009–2011 se nejak extra neliší jo?
něčím podstatným
je tady o tom asi 10 vláken, teda už 11:-(
nechápu, první otevřu oči a pak „hubu“
Já věděl že se najde nějakej komediant
Jakej komediant?!
Má naprostou pravdu, Epicony 2008×2009 a novější se tu srovnávají snad každý týden.
Ono to asi bolí, něco si vyhledat.
opravdu jak píše kolega nademnou, tou dobou tu bylo každých pár dní nové vlákno o tom, normálně toto nepíšu, ale když vídím po refreshi 10 stejných vláken, tak začínám pochybovat že někteří lídé mají mozek
to píše ten „pravý“ …
Tak jsem měl domluvený jetý epicon, ale prodejce ho prodal dříve osobně než ho stačil poslat poštou, tak kdyby se někdo našel na jetý epicon ročník 2010 – 2011 se zamikánim z řídítek za rozumnou cenu tak se ozvěte
Jako jesti chceš Epicon asi nemá cenu rozmlouvat… Tak ho ber od Milana z tuning-testu. Sériovka stojí za prd. Měl jsem jí a po tři čtvrtě roku šly nové stíráky a dovnitř ojel. Citlivost byla trochu na lepší úrovni, ale s mími 90-ti to bylo peklo. Využíval poctivě celý zdvih a to tím způsobem, že když jsem si ho nafouk tak aby byl citlivý při „skoku“ z obrubníku šel na doraz. To se mi nelíbilo tak jsem ho přifouknul a tím jsem přišel o většinu citlivosti… Teď mám progresivní rebu a jsem více spokojený. Nelítá mi po dorazech a je víc citlivá. Ovšem to, že je to ideál pro mě neznamená, že je to ideál pro tebe.
Podle mě se moc nevyplatí kupovat jetýho sériovýho Epicona. Pár tisíc za to dáš tak i tak a věř mi nebudeš na 100% spokojený!
Tak já například vážim 60 kg, takže když ty si skočil z obrubníku a máš 90 kg a šlo ti to na doraz tak s tim bych byl hodně spokojený, na tomhle foru už jsem četl pár komentů a lidi jsou spokojený i s seriovkou
Tak ty Epicona taky můžeš dát na doraz když ho nafoukáš na malý tlaky…to je výhoda vzduchovky. Já osobně mám zkušenost jenom se sériovkou a ta vidlice mi přišla že se dost kroutí. 60-ti kilovej jezdec to nemá šanci poznat :-).
Nikdy jsem na TT nejel takže nemůžu říct jestli je to placebo efekt nebo jestli to za ty prachy stojí ale 10 z 9 ti lidí tady na fóru potvrdilo že je TT se nedá s obyč ani srovnávat. Navíc se při objednávání ptá i na váhu. Což znamená že jí máš vyladěnou opravdu na sebe a nestane se ti to co mě. Že půjde buď na doraz nebo nebude žehlit.
ja bych ti zakazal cokoli psat tolik bludu se uz fakt dlouho necetl :(
kamosoveho Epicona TT nedostanu na doraz skokem z obrubniku a to mam o 30kg vic nez on a je samo nastaveny na jeho vahu.
Nikdy jsem na TT nejel takže nemůžu říct jestli je to placebo efekt nebo jestli to za ty prachy stojí ale 10 z 9 ti lidí tady na fóru potvrdilo že je TT se nedá s obyč ani srovnávat. Navíc se při objednávání ptá i na váhu. Což znamená že jí máš vyladěnou opravdu na sebe a nestane se ti to co mě. Že půjde buď na doraz nebo nebude žehlit.
Dvakrát měř jednou řež!
v progresivite ten rozdíl tak velký mezi obyc. a TT není.
problém bych hledal v tvém nastavení ;)
I když v jeho případě je problém celkem jasný. Je vyšší váha, takže pro jeho nafoukání tam bude v originálním stavu nejspíš už příliš slabá pružinová negativka a citlivost půjde do háje. Takže by musel nejprve vyměnit aspoň negativku za vhodnou, aby to bylo ok.
Třeba s Foxkou (mimo Talas) by měl problém úplně stejný.
Lehký jezdec ale problém s negativkou mít určitě nebude, takže může dostatečně nafoukat a po dorazech pak chodit nebude.
Ovšem ty jeho neustále do kola omílané nesmysl s tuhostí…
Nazdarek,
premyejslim ze poslu Talase do sveta a poridim Suntour Epicon TAD QLC 15 LOD od Milana.
Mam par dotazu na ktere sem dopovedi nenasel..
1/ jak probiha zmena zdvihu ? Pokud se nepletu ma to jit z riditek. Je to v krocich jak u talase ? Popripade v kolika krocich ?
2/ Pevna osa. Narazil sem na stiznosti ohledne jeji funkce potazmo problemu pri sundavani kola..
3/ Narazil sem na zminku o nutne uprave pri kombinaci s Hope naboji.
predem dik moc za info
Ohledne osy a naboje. Hope naba je delana pro 20mm osu, mensi prumer osy se resi vlozkama. Mezi vlozkama pro 15mm pak vznikne schodek 2,5mm ktery znemozni vytazeni osy z naby. Da se to resit bud vyrobou distancni trubicky mezi koncovky, nebo nejaky zpusob upravy upinaku zminoval Kubad. V cem ta uprava spociva, to netusim.
mam Hope nabu rovnou na 15mm..
co konkrétně od výměny čekáš kromě lepší citlivosti?
Plusy
1/ opevovana citlivost
2/ remote control – prece jen ne vzdy jsou podminky a cas na loveni ovladace na korunce
3/ Talaska ma uz 2 roky a neco najeto a tohle bude novy se zarukou a pritom financni narocnost nula. Aneb za co prodam jetyho Talase koupim novyho Epicona.
Minusy (mozna pramenici z me neznalosti):
1/ naprosto dokonale mi na Talasce vyhovuji 3 stupne 110–130–150
2/ Fit patrona – bavi me mit „zamcenou“ vidlici s chodem 2cm.. Je to super na ostrejsi vyslapy na rozbitym povrchu
3/ barva a brand
změna zdvihu probíhá min – max … nic mezi tím – aspoň u mojí verze 2009 … mám 100–140 tzn. buď máš 100 nebo 140mm a jde to z řidítek – já našel optimální pozici páčky,takže to jde pohodlně i za jízdy – tedy snížení zdvihu – na zvednutí jsem musel najít správný grif,jak nadhodit přední kolo a držet páčku :-)