Tak jsem dovedl do finální podoby úpravu vidlice Epicon.První testování neukázalo prakticky žádné snížení citlivosti.Hmotnost po úpravě klesla o 45g,šla by dolů ještě o 18g použitím lehčí pístnice(slabší stěna).Doufám že obě komory budou držet tlak.24h testováno s tlakem obou komor 150psi(běžně vozím 55psi)bez náznaku úniku.Teoreticky by se zdvih dal dát až na 160mm(pořád je rezerva 10mm na kterých už těsnění spolehlivě drželo tlak).Spacery mám udělané po 10mm pro jemnější nastavení zdvihu.Spolehlivost ukáže delší testování.Použitý materiál je silon,guma,hliník.Úprava je plně vratná na původní systém,použité je jen těsnění pístu a uzavírací matice.
obr.1-píst zajištěný pružným kolíkem(vstup vzduchu do komory)
obr.2-sestava:píst s těsněním,2× spacer,negativka,gumový doraz,těsnění negativní komory.
obr.3-sestava:píst s těsněním,2× spacer,negativka,gumový doraz,těsnění negativní komory,uzavírací matice
obr.4-těsnění negativní komory
obr.5-spacery (10mm)