• gemini

    Kamarád se na mě obrátil s prosbou o pomoc se stavbou silničního kola. Je to člověk, který najezdí cca kolem 10 000 km/rok, ale nezávodí – jezdí jen pro radost. Doteď jezdí na alu Duratekovi na Ultegře. O techniku se zase až tak moc nezajímá – spíš jezdí a v kole se hrabe, jen když je to nutné. Nicméně do nové sezony by si rád pořídil nový stroj a jelikož by si chtěl udělat radost, nijak úzkostlivě se finančně neomezuje ( neomezuje, neznamená, že je ochoten vysolit za kolo 250 000,–, aniž by věděl, za co to dal ), ale řekněme, že limit by mohl být cca 100 – 120 000 Kč. I když já bych měl předtavu, jak si kolo za tyto peníze postavit, rádi bychom znali váš názor, jak by jste to řešili vy.

    0 0
    • nooski  

      Rám si musí vybrat sám, záleží, co se mu líbí. Sadu Super Record, Record, Duru Di2 (nebo počkat s čím příjde elektronická Campa, ale to bude za dlouho). Nějaké Zippy či Bory nebo pokud někde nějakou korunu ušetří jinde, tak Lightweighty (přecejen ta kola udělají nejvíc). S takovým rozpočtem musí být radost pracovat :-)

      0 0
    • Hádě  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • TJK  

      Uprime, s takovymhle rozpoctem ho asi nejaka koruna navic trapit nebude, takze bych ho mozna sveril do rukou odborniku treba v Bicyclecafe… nebo muzete chvilku prolejzat Weightweenies a podle toho co se mu bude libit muzete skladat komponenty, design, vaha apod… mozna bych se nebal custom airbrushe… precijen za tyhle prachy by clovek chtel bika rosku jedinecnyhoho.

      0 0
    • Lister  

      Každý ti poradí, co by si postavil on a co by se mu nejvíce líbilo.

      Silnička je dost srdeční záležitost a navíc do toho promlouvají i systémy řazení. Takže bych spíš vybíral nejdřív podle toho, co se mu bude designově líbit a pak zjistil, co z toho bude nejvíce odpovídat vlastnostmi. Sadu doladit dle preferencí určitého systému.

      0 0
      • gemini  

        S tím souhlasím. Píšu, že už určitou představu máme, ale chtěli jsme vědět, jak by si s tím poradili ostatní. Jde o to, že se tímto brainstromingem můžeme dostat k variantám, které by nás při úvahách, co na čem postavit nenapadly a přitom by byla škoda je do výběru nezařadit…

        Co se týče sady, Milan není nijak vyhraněný. Shimano jezdí do teď, ale líbí se mu i Campa a možná by se nebránil ani Sramu ( já mu samozřejmě našeptávám Campu:-). Co se týče rámu, měl by mít klasické tvary ( nic jako pinarello a pod. ). Třeba i co se týče kol, není jasný, jakým směrem se vydat – jestli pláště, nebo zkusit galusky ( doteď nízký plášťový ambrosia s 32 drátama na Ultegra nábách )…

        0 0
        • gemini  

          Jo a hlavní věc – materiál rámu by měl být karbon ( i když takvej titánek by taky nebyl marnej:-)

          0 0
        • Lister  

          Drahou silničku? Tak italskou klasiku, když už :-)

          Osobně se mi hodně líbí, co děla Kuota, pokud klasické tvary, tak asi Kom , jen tady nevím, jak by to vyšlo s tím limitem :-(

          Sada samozřejmě Kampa – co jiného :-)

          0 0
          • Lister  

            Nebo něco u nás ještě méně známého, ale toto , ani toto nejsou kola klasických tvarů :-) Navíc mě trochu mrzí tenhle nový design, protože tím zapadají do šedého průměru – takhle poslední dobou vypadá úplně všechno :-(

            0 0
    • Al Stra  

      jestli je spokojen s duratecem, tak by mohl začít s jejich karbon rámem s geometrií na míru…

      0 0
    • Hádě  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • vitan  

      Pokud klasiku, tak Kovarika..:-)

      pokud neco italskeho, tak bych bral asi Fondriest – zadna silenost, upravy na zakazku.

      takove trapeni bych taky bral:-) preji hodne zdaru pri vyberu

      0 0
    • kesu  

      mě se líbí ta kuota co tu má kubad..:)

      0 0
      • Lister  

        Kredo ale nesplňuje požadavek na klasické tvary a pokud vím, tak už není v nabídce.

        Kuota ale rozhodně ano, viz můj příspěvek výše :-)

        0 0
      • Hádě  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • kubad  

      Lynskey + Sram Red + komplet Easton včetně Easton kol, nizký vysoký ráfek, plášť galuska podle chutí.

      Myslím že bude maximálně spokojený :-)

      nebo nově u nás na trhu italský Nevi, případně Litespeed, ale tam je to finančně už dost vysoko

      0 0
      • Al Stra  

        taky za lynskey, mě by stačil klidně chorus a přidal bych do kol

        0 0
      • alinceb  

        Good idea! Rozhodně titan za tyhle prachy. Lynskey, Moots nebo Litespeed – prostě nějaké kolo snů:) Ale za mě radši na SuperR…ať je tam aspoň něco italského…:)

        0 0
      • kesu  

        tyjo já z toho řazení sram vykvejtal:( podle mého zlatý shimano.

        0 0
    • HKou  

      Cervelo, Seven, Specialized

      0 0
    • Trainman  

      Já jsem pro stroj s „é“ ve znaku na SRAMu RED :)

      0 0
    • prvniodkonce  

      Moc solidní FRM je v posledním Pelotonu, jen ta cena je 250,–

      Já bych stavěl. Duratec Cult rám v barvě dle libosti, silidní kola, třeba Fulcrum R1 nebo Ksyria, případně něco s vysokými ráfky, sadu dle libosti a zvyklosti (já bych bral Record) a zbytek nějak solidně, třeba FSA K-force. Možná mainstream, ale pěkné.

      0 0
    • kopečák1  

      A co něco od LOOKu?

      http://www.lookcycle.com/…compact.html

      0 0
      • kopečák1  

        Samozřejmě na campě…

        0 0
        • Al Stra  

          ve třetí barvě taky fajn

          0 0
          • Hádě  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
        • Hádě  

          njn, máš u mě pivo (:

          0 0
      • Hádě  

        za mě super(ale se sadou Campagnolo samzřejmě), jen bílá je možná trochu nepraktická

        0 0
        • roud  

          nepraktická je možná na biku silnička je i po 10 letech ježdění jak nová…

          0 0
          • Hádě  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
    • Hádě  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • gether  

      jediná šance je top Colnago na campě, myslím že něco takového jsem viděl v Bikeclinic.

      0 0
      • Al Stra  

        s top colnagem jsme ale značne pod limitem, leda, že by Milan sáhl na prasátko

        0 0
    • destr  

      Já bych bral FRM nebo kanóna :-)

      0 0
    • HKou  

      Fascinuje me ta obsese tzv. „italskou klasikou“ :)

      0 0
    • pipni  

      Koukni na todle http://cgi.ebay.com/…120556195363?…

      0 0
    • Hádě  

      STAVĚT / TUCTOVKA ?

      0 0
    • gemini  

      Tak ráno sednu k PC, koukám – ve vláknu asi 90 příspěvků. Říkám si „paráda, to bude jistě spousta přínosných názorů“. Bohužel, koukám, že si Hádě moje vlákno osvojilo pro prezentaci svých pocitů. No co už . Hádě, mazat Tě nebudu, ale byl bych rád, kdyby jsi se udržel a soustředil se na založené téma.

      A abych nebyl nezdvořilý, odpovím Ti na Tvoje otázky:

      1. k PC jsem se pořádně dostal až teď, takže jsem nemohl svoje vlákno

      korigovat…

      1. I když Milan nezávodí, očekává za svoje peníze kvalitu a co si

      budeme povídat, na rámu musí být i „ta správná“ nálepka…:-) Prostě kolo od renomovaného, tradičního výrobce a tím, nezlob se na mě, Prodoli zatím není. I když připouštím, že to první, co jsi sem na něj hodil odkaz, se mě třeba líbí…

      1. Rodinu má, takže bohužel, šťastně ženatý a nový vztah nehledá…

      A kde na kolo vzal, fakt nevím…

      1. Do jisté míry s tebou souhlasím v tom, že bílý kolo se udržuje

      hůř než černý – je na tom prostě všechno vidět ( mám bílou jen část rámu a mám co dělat, aby i po sezoně vypadal jako nový )

      1. V případě dalších dotazů k tématu, se neváhaj ptát…

      Jinak teda, jak jsem psal, jakousi představu máme.

      Co mě ale překvapilo, že tady snad zatím ani nepadlo do úvahy pár věhlasných značek. Co třeba:

      Bianchi Infinito, Orbea Orca, Specialized Tarmac SL3, Connondale SuperSix, Trak Madonne a pod…??

      0 0
      • kubad  

        Co mě ale překvapilo, že tady snad zatím ani nepadlo do úvahy pár věhlasných značek. Co třeba:

        Bianchi Infinito, Orbea Orca, Specialized Tarmac SL3, Connondale SuperSix, Trak Madonne a pod…??

        kvalitní seriové rámy najdeš všude, myslím že větší radost udělá exkluzivnéjší nálepka cena je stejně podobná :-)

        0 0
        • gemini  

          No právě to není úplně to, o co Milanovi jde. Nehledá značku, ze které fajnšmekr padne na prdel, ale kolo, který mu bude sloužit, který mu sedne a bude se mu líbit. A to jsem ho trochu i musel dotlačit, aby vůbec trošku s takovým rozpočtem popustil uzdu fantazii. Mimochodem, v jeho hledáčku byla i jakási Merida na DA, ale od toho jsem ho naštěstí (alespoň doufám), trvale odradil:-)Holt, je to bikeforem nedotčená duše…:-)

          0 0
          • jonti  

            Nevidim duvod, proc nevzit dobrou meridu, specialized nebo trek. Teda az na pozing.

            0 0
      • MlokCZ  

        Já bych si nejdříve ujasnil, jestli chce raději trošku pohodlnější rám typu Spešl Roubaix, Trek Madonne nebo nějaký extra tuhý kostitřas.

        A pak také dost může výběr omezit požadavek na geometrii.

        0 0
        • gemini  

          Mělo by se jednat o tuhý rám. Doteď jezdil na hliníku s hliníkovou sedlovkou. Od karbonu sice očekává drobný nárust pohodlí, ale určitě ne na úkor tuhosti rámu. Geometrie je samozřejmě velice důležitý faktor – proto, jak už tu padlo, je jedna v favorizovaných variant právě Duratec, u kterýho má geošku ověřenou. Pokud jiná značka, určitě by s mělo jednat o kolo s co nejvíc podobnou, tedy závodnější geometrií – Roubaix a pod určitě nehrozí…

          0 0
          • Lister  

            Tak aspoň napiš, jak je veliký a jaké parametry má jeho rám, to už pak bude o něco jednodušší, protože hodně kol automaticky vypadne z výběru.

            K tomu pohodlí vs tuhost: taky má rád když kolo jede, ale zase na druhou stranu, když jsem ochutnal pohodlí slušného karbonu a taky výborného titanu, tak si těchto vlastností cením hodně vysoko. Jak jednou okusíš, tak už většinou nechceš zpátky :-)

            0 0
        • kesu  

          madona mi na to , že mám minimální zkušenosti ze silničkama překvapila svou pohodlností

          0 0
          • Lister  

            To je asi TA vlastnost, proč by po ní měl člověk toužit.

            0 0
            • kesu  

              jenže já jsem střelenej a vezmu proto scotta cr1 a budu se modlit že to bude pohodlný taky

              0 0
      • JakeF  

        S tou barvou to taky není vždy. Já mám přesně opačnou zkušenost, bílá barva na rámu mi vypadá v pohodě, zato na černý je vidět každej nepatrnej škrábanec. Ale na silničce to asi s těma škrábancema nebude tak žhavý :).

        0 0
        • Hádě  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
      • Hádě  

        Za mě BIANCHI, ostatní jsou tuctovky…

        A jinak bych poprosil o blok mých příspěvků, pač moc k tématu nejsou.

        0 0
      • Lister  

        …Cannondale SuperSix…

        Proč ne. Ale v podstatě máš za ty peníze jedinou možnost a to je tenhle model – ale i tak jsi s cenou na hraně a navíc dost pokulhávají kola. Verze na Duře je už o dost dražší a teamová replika je úplně mimo – i když designově je nádherná.

        0 0
        • Marskatin  

          asi jediná replika, která je o kilo lehčí než teamový originál :)

          0 0
          • Lister  

            Kola většiny značek se běžně dovažují, takže by nemusela být samotná :-)

            0 0
            • Marskatin  

              taky pravda :)

              Ale myslím, že ten supersix byl v 53×11 a váha byla dost pod 6kg. Takže do limitu 6,8kg chybělo 1,2(?)kg. To už je na samotná závažička celkem dost, takže se asi bude muset vypomoci komponenty a to je už pak zase dost odlišné kolo.

              Nicméně to jsou jen takové spekulace. Koment mě tak napadl, že týmové repliky bývají většinou výrazně levnější (a tím těžší)než originály.

              0 0
    • Hádě  

      JAKOU TEDY MÁME PŘESTAVU Víťo a kamaráde?

      Rám karbonovej – italská sériovka? A dál?

      Je vidět, že tady skoro nikdo nemá zkušenosti :(

      Já bych za ty prachy stavěl, máte nějakou představu?

      0 0
      • Hádě  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • Turbo  

      Když kolo tak Orbea :-)

      A můžeš si u nový Orcy vybrat i dvě tuhosti rámu.

      Sám bych bral osazenou Sram RED.

      0 0
    • Mug  

      Když už padlo Colnago a Bianchi, tak co třeba De Rosa nebo Guerciotti. I když to by bylo asi nad limit. Ale mě se líbí ;)

      0 0
      • Lister  

        Samozřejmě záleží na vkusu každého soudruha, ale De Rosa má podle mě aktuálně dost nevzhledné designy.

        0 0
    • prvniodkonce  

      Tahle Itálie nevypadá zle. Jen asi by byl problém tuhle značku v ČR sehnat, ale pár lidí ji vozí.

      0 0
    • TJK  

      Neo Exile ram, EDGE kola a komponenty, Campa Superrecord sada…

      0 0
      • Hádě  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • Hádě  

      BMC katalog

      0 0
      • roud  

        pokud jsi viděl poslední modely BMC tak víš že vypadaj jako vylisovaný z plastu :O(

        0 0
        • Hádě  

          neviděl a?

          0 0
          • roud  

            nvm jak ty ale většina normálních lidí co si kupuje kolo v kategorii 100000+ tak chce taky aby i nějak vypadalo…

            0 0
            • Hádě  

              a který konkrétně se Ti nelíbí, jestli ne všechny?

              A ta většina asi moc koule nemá, že jezdí na design (:

              0 0
              • roud  

                budeš se divit ale všechny ty top kousky jsem měl v ruce a je to jak říkám povrchovka je jako kdybys je vylisoval z plastu většina co je vozí ? znám v čr asi 4 lidi znáš jich víc ? neptám se zda jsi je viděl ale zda je znáš ? jinak vzhledem oproti colnagu a podobnej skvostům je BMC nic moc :O( jediný čím vybočuje je trochu extravagantní design dá li se to tak nazvat v tvatování a frézování jednotlivejch částech rámu…

                0 0
                • Hádě  

                  Co si dovoluješ mi tvrdit, že se budu divit, když se nebudu divit! (:

                  Neznám, ale co ty víš o jejich kvalitě, že tady máš s odpuštěním plnou hubu keců?

                  roud Hád' 4 fun

                  0 0
                  • roud  

                    nepochybuju o kvalitě bmc naopak vím že patřej ke špičce radši si to znovu přečti a zamysli se nad textem…

                    0 0
                    • Hádě  

                      Pokud ti tedy jde jen o design, tak ten se přece snadno nechá přemakat…

                      0 0
                      • roud  

                        proč ? proč nekoupit rovnou kolo který má všechny vlastnosti co chci + i pěkně vypadá ?

                        0 0
                        • Hádě  

                          jaký?

                          0 0
                          • roud  

                            je spousta možností z klasik můžeš šáhnout po colnagu, wilieru, bianchi a dalších z moderních cannondale a třeba pinarello z taiwanců můžeš volit mrzi kuotou a dalších 1000 značek jen si vybrat podle toho co je pro člověka srdcovka

                            0 0
                            • Hádě  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                              0 0
            • Ruprt2  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
              0 0
    • TJK  

      prosel bych si galerku na WW http://weightweenies.starbike.com/…iewforum.php?f=10

      urcite se tam da inspirovat jak designem tak i kombinaci komponentu a ramu a postavit to i se zajimavou vahou… urcite bych tomu dal cas a prohledl si toho co nejvice

      0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      možná na základě tohodle rámu ale s jiným osazením:

      http://www.ciclonline.com/…cr-2011.html

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • asbury  

      ze tie peniaze tento http://www.bike-forum.cz/…431b1b-1.jpg?… alebo tento http://www.bike-forum.cz/…431b1b-2.jpg?…

      ohladom cannondal-u tam by som sa obzrel po sade Synapse , ktora je viac zamerana na pohodlie .

      0 0
      • Hádě  

        Colnago vzhledově ujde, Willier ne!

        0 0
        • Blade  

          Já myslím, že podstatný je to, co se líbí Geminimu, potažmo jeho kamarádovi. Co se líbí tobě nikoho nezajímá, není potřeba to psát ke každýmu tipu.

          0 0
          • Pedro404  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
          • Ruprt2  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
    • radek80  

      řeším stejný „problém“. Momentálně rozhoduju mezi BMC teammachine SLR01 + Sram Red + ostatní Easton, a mezi FRM black hole + Sram Red + ostatní top od FRM. Obojí budu řešit ve „factory outletu“, protože se na to těším. V dubnu pofrčím na lyže a cestou se tam stavím.

      0 0
      • Hádě  

        Kolik na tom asi najedeš za rok prosím?

        0 0
        • Ruprt2  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • radek80  

          Moc ne, tak 3 tis., stačil by bohatě Superior na Tiagře, ale mám rád fajnový věci. Jen odpovídám na dotaz zakladatele, třeba mu to pomůže jako inspirace.

          0 0
          • Hádě  

            Díky. Ten rám je úžasnej + pěkně sladěno. Asi už se nemůžeš dočkat. Těším se na foto!

            0 0
      • kopečák1  

        Můžu se zeptat kde se dá rozumně pořídit BMC?

        0 0
    • mates555  

      já se přidám k tipujícím :-)

      mně se vždycky líbil SCOTT … v tý cene vychází tento s tím , že má „mizerný“ kola což by vzhledem k limitu nemělo být problém napravit … design je trošku cirkus a nemusí se líbit každýmu … ale jako performance bike je to dle mně super volba … pak záleží na požadavku na geometrii … ale tyhle firmy už asi máte všechny prolezlý a hledáte spíš něco extra … :-) tak přeju šťastnou ruku ve výběru …

      pokud nějakou leštěnku tak návrh viz. kubad …

      0 0
      • Hádě  

        Šaškárna

        0 0
        • biker jura  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • mates555  

          tady ty jednoslovní výkřiky miluju :-) můžeš nějak konkretizovat ?

          0 0
          • Hádě  

            Samozřejmě.

            Platíš strašně peněz za značku.

            Přitom to vypadá jako kolo za 10 000kč.

            Rám vypadá tuctově (kvalita bude asi OK).

            Pouze Ksyria – design navíc nelaďí.

            Řazení jedině Campagnolo.

            Představec – hrůza.

            0 0
            • mates555  

              o kolech jsem psal …

              když prohlídneš jiný top výrobce (ne nálepkáře) tak ta cena nevybočuje vůbec z řady …

              design je každýho věc … na to neni žádnej zákon ani pravidlo co se komu má líbit … stejný je to i s tím co komu sedne za řazení … jezdil jsem na všem(campa,shi­mano,sram .. pochopitelně ne všechny sady , ale vždy z horních pater a vždy jako min celodenní testovačky) a i když jsem se se sramem nejvíc zpočátku pral tak bych si ho vybral … výborně mně padl do ruky a výorná funkčnost … a to může být zase u každho jiný …

              0 0
              • Hádě  

                On musí mít top výrobce? Zakladatel si to tady neumí pořádně uspořádat bohužel.

                0 0
                • mates555  

                  tak ne každej je ochotnej vyvalit 120tyček za nějakej čínskej vonálepkovanej rám … já bych raději bral rám na ukor osazení … je možný že to má někdo jinak a je to jeho věc …

                  s tebou nemá cenu dikutovat … já na tebe nehodlám dál reagovat …

                  0 0
    • Pedro404  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • martin7  

      Sorry, ale trochu se přiživím. Také stavím, rám už mám (viz foto), kola od Lightweight(Ven­toux)sestava Shimano DI2 nebo Sram red (trochu se bojím tý elektriky, ale říkají že je to o.k. Bohužel Capma mi nesedí do ruky, ale tím neříkám že není kvalitní)Jen v čem nemám jasno je, zda tam dát kompletní sadu, nebo převodníky od Rotoru (moc se mi líbí. ale bez osobní zkušenosti. Můžete mi prosím říct názor co si myslíte o Rotorech

      0 0
      • Hádě  

        Ten rám sodoma gomora.

        Zato kola vynikající!

        Proč jít do elektriky?

        Jak dlouho jsi měl Campagnolo v ruce?

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • yetti  

      Je to otázka vkusu, ale já osobne uvazuju o stavbe kola v podobne cenove hladine na rámu Bianchi Infinito Carbon. se sadou Dura Ace Di2 a dovybavit to chci komponentama FSA K-Force vcetne klik a riditka K-Wing. K tomu kola Mavic Ksyrium SL Premium a sedlo Specialized Toupe Gel. Ale to je jenom moje volba vybrat si musi kazdy sam :-)

      0 0
      • martin7  

        mavici ksyria mám, jsou super, za cca 20000 jeden prasklej drát a to párkát jsem vymet pořádnou díru. Jestli máš tupéčko vyzkoušený, pak o.k., jestli ne, pak zkus jen jako alternativu romina. Měl jsem obě na testovýní a na mojí prdel padnul líp Romin.

        0 0
        • yetti  

          Romina jsem nezkousel, ale presel jsem od Fiziku Arione prave na Toupe a jsem dost spokojnej. Dokonce tak, ze jsem si koupil Spesla i na bika – konkretne Avatara

          0 0
          • martin7  

            podivej se ke me na kolo, tam je ješte Arione. Taky jsem přešel a taky spokojenej:-))

            0 0
    • Bafoon  

      Původně zajímavé vlákno, těšil jsem se jak se něco takříkajíc přiučím. Díky pošukovi Háděmu naprosto zruinované v záplavě štěků, bohužel.

      tomcatuju, hadovi bych nakopal baterky

      0 0
    • Volf  

      Já si myslím, že tyto peníze se mají dávat za něco, co má dlouhodobou hodnotu a to je materiál rámu.Nedovedu si představit, že někdo koupí pryskyřici nebo hlínu za takové peníze.

      Zde máš pár tipů co považuji za trvalou hodnotu :

      http://www.desalvocycles.com/…

      ocel pod sedm kilo : http://www.passoni.com/popup_foto.asp…

      Netvrdím, že za tebou uvedené peníze se to dá pořídit, ale s tou trvalejší hodnotou bych prostě počítal.

      0 0
      • Greyhound  

        Tak tak, pokud bych nehodlal závodit a chtěl to pro radost tak bych určitě pro nadčasovost, eleganci a potěšení z ruční práce volil taky ocel nebo titan od malého výrobce. V mých očích takovému kolu žádnej velkosériovej plasťák made in Taiwan co bude za rok primárně z marketingových důvodů nahrazen novým o dalších x % lehčím a tužším modelem nemůže vůbec konkurovat.

        0 0
      • Lister  

        Původně jsem to sem nechtěl dávat, protože tohle je opravdu čistě okrajová záležitost, ale tohle je podle mně dokonalé.

        0 0
        • Volf  

          http://engincycles.com/…oad-bicycles

          to je fakt nádhera.

          0 0
          • martin7  

            no vidíš, jak jsme lidé různí. Mě se designově třeba vůbec nelíbí (tím neříkám že je jinak špatné).

            0 0
        • Volf  

          Listere co říkáš tomu to : http://www.flickr.com/…862196/show/

          0 0
          • karliner  

            A myslíš, že na takovém kole jde i jezdit nebo slouží jen jako výstavní leštěnka?

            0 0
          • Lister  

            Na pohled je to krásný, ale jinak asi jako Karliner. Tohle už není moc praktické a je to hlavně na sebeprezentaci nebo stavbu totálního retro bajku – viz navářky pro páčky na rámu.

            Naproti tomu ten Engin využívá klasického materiálu a klasické technologie svařování a přitom se nebojí současných trendů – třeba integrovaná sedlovka.

            0 0
        • martin_bakov  

          pekny ale na webu je bouzel „The current delivery for product is late September 2011 (just over 1 year). This is from time of deposit to final delivery of the product.“ Takze je videt ze ma docela napilno…

          0 0
          • karliner  

            No, podmínky má drsný. Zaplať zálohu (nevratnou), kolo dostaneš za rok (snad) a cena je 1795 ďolíků za rám (ledaže by se za ten rok rozmyslel a cena byla úplně jiná). Kola jsou sice vymazlená, ale s takovýma podmínkama bych mu hejla nedělal.

            0 0
            • Volf  

              Asi nemá nouzi o zákazníka :-)

              0 0
              • karliner  

                I to je možné.

                0 0
                • kubad  

                  takových garážovek je víc s podobným přístupem k zákazníkovy :(

                  0 0
                  • Volf  

                    To vypadá, že se tím snad jen baví a staví to po oficiální práci…

                    0 0
                  • martin_bakov  

                    on k zakaznikum pristupovat nijak nemusi, asi dela pekny veci a nemusi se podbizet a mit terminy hned & levne…

                    (je otazka jestli ten web nezalozil nekdo minuly mesic z nigerie a ted ceka az 100 bikeru posle zalohy na kola… ;) )

                    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jecnak  

      Postavil bych si asi neco na karbon ramu od vyrobce co ma vlastni vyvoj, elektrickou Duru, nejaky garazovky komponenty, slusny a decentni karbon kola na vysokych rafcich pokud nejezdi moc v kopcich. Pokud ale nevi co chce, tak nejakou efektni hotovku. Tyhle rady jsou stejne naprd, protoze pokud sam nevi, tak je to sumak.

      0 0
    • gemini  

      Jak to vypadá, budoucí majitel už se na 99% rozhodl. Navrhovatelé exkluzivních kousků budou možná zklamáni, ale já osobně si myslím, že Milanovo rozhodnutí není úplně špatné:-)

      Takže:

      Rám – Specialized Tarmac SL3

      Sada – Campagnolo Record

      Kola – Fulcrum Racing Zero + Conti GP4000

      Sedlovka – v setu s rámem

      Představec – Easton EA90

      Řidítka – Easton EC90SLX

      Omotávka – ??

      Sedlo – Otestuje něco od Spešlu – pokud nesedne, použije ozkoušené Ritchey WCS

      Pedály – Time ( použije stávající )

      Kola ještě nejsou úplně definitivní – pořád připadají do úvahy galusková kola – buďto Bora One, nebo FFWD4 na DT240 – toto dilema už si ale musí Milan vyřešit sám:)

      Nic, z čeho by fajnšmekři padly na prdel, ale myslím, že vše bude 100% funkční a oproti stávajícímu stroji majitele to bude posun o nějaký ten level výš…

      Všem díky za návrhy, pokud Milan nebude proti, prásknu sem na Vánoce fotky hotovýho kola…

      0 0
      • nooski  

        To bude moc fajn kolečko. Přimlouvám se za Bory a na jaro a silnice plné štěrku po zimě třeba Aksia.

        0 0
        • Hádě  

          LOL to je baba (:

          0 0
          • ememem  

            vies co koky, chod uz do pipiny (proste si nejaku najdi zadara a ked to nevies tak si nejkau kup)a nezasieraj kazdy mozny thread svojim dlho nezasunutym prirodzenim.

            0 0
      • Pebe  

        když už budou rodla a představec Easton, dal bych k tomu i sedlovku a kola a byla by to krása

        0 0
      • Hádě  

        Na co jste se SAKRA ZATRACENĚ PTALI Víťo a Milane, když se pak stejně rozhodnete podle svého? Díky!

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • martin7  

        jestli půjdeš do Spešlu, tak si tam nech změřit prdel, jakou šířku chceš. Mě osobně to dost pomohlo, protože mi doporučil jinou šířku než jsem měl a je to znát. To ber jen jako poznámku, nechci tady vířit téma které sedlo je lepší a pod.

        0 0
      • kopečák1  

        Jo, to bude pecka!

        0 0
      • orca.1  

        Tam nebude slabina:) Co dávat fotky ze stavby průběžně? To budeš stavět Ty?

        0 0
        • gemini  

          Nee, nebudu – to by asi nedopadlo úplně nejlíp:-) Bude to stavět nějakej Milanův známej – já jsem byl jen konzultant ohledně materiálu, ale prakticky je všechno stejně z Milanovi hlavy – podle toho, co nakonec vybral, se dá ale říct, že máme podobnej vkus – sám bych stavěl podobně ( ostatně levnější verzi jeho stavby vlastním:-))

          0 0
    • artorie  

      Zkontaktovat kolokram. Dělají mám dojem kola na míru

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.