• jan 2

    Doporučíte něco takového na kolo. Jezdím vesměs po asfaltu nahoru a dolů po lesních cestách. Takže bych rád něco s nižším valivým odporem na asfalt, a dobré chování v terénu za sucha / za mokra jsou na prd i kenda nevegal :( /.

    Dosud jsem jezdil smart sam 2.25, ale ty nápisy co tam jsou nově, to já fakt nemusím.

    Děkuji

    0 0
    • Honzyn  

      Na prevahu asfaltu bych bral plaste do 2.0,ne sirsi.Osobne jezdim 1.9 i na trati typu Drasal,vetsi komfort sirsich kol nevynahradi rychlost uzsich.Za me Maxxis Wormdrive,Ritchey Speedmax Beta,Continental Twister.Nedopo­rucuji Schwalbe-mel jsem s nimi furt defekty a za 3 mesice jsem je ojel.

      0 0
      • nox159  

        na schwalbe najeto pres 10k km a za tu dobu 3 defekty ( 2 z vlastni blbosti ) a pokud das za 3 mesice treba 6000km tak sjedes vetsinu plastu.

        za me schwalbe – ale je to asi vec nazoru a taky jde o to jaky kus a kde koupis. mi se treba povedlo continental racekinga znicit behem 40km na trase kde s ralphama jezdim denne bez problemu. ale jak rikam asi jde o nahodu a o to na jaky plast trefis.

        jinak jedina vec co mi u ralphu vadi ze tedka sem narazil na par šišatých kousku ktere fakt neslo nahodit na rafek aby nehazely. – ale to je taky asi tim kde clovek kupuje ;-)

        0 0
        • Honzyn  

          Ty schwalbe jsem mel jen 1.8 a na HT s pevnou vidlou a nesetril to,takze i proto ty caste defekty.Odhad asi 3000km zvladly,ale to jiz byl zadni sjety na dusi:-)Pak jsem poridil Ritchey Z-Max,1,5 roku a vzorek furt nejaky je.Defekty 2!Ritchey je u me NEJ!

          0 0
          • nox159  

            taky taky jde o to co od toho plaste cekas ;-) a co jezdis, jinak univerzalni plast neexistuje!! :(

            0 0
      • JakeF  

        Souhlas. Jenom teda ty Ritchey bych nedoporučil vůbec, ten vzorek mi přišel hodně špatnej. Dobrý zkušenosti mám s Michelinama XC Dry II, ty jely pěkně a defekt za cca 4 tisíce km žádnej, ale jsou docela těžký. Teď jezdim Continental Race King. Vzorek maj o dost vyšší, než ty Twistery, takže počítám, že vydržej o hodně víc a co se týče vlastností, tak s přihlédnutim k předpokládanýmu užití na ně nemůžu říct křivýho slova, držej až překvapivě, Micheliny měly problémy v zatáčkách. Defekty zatim nevim, ale když si vezmu, jak kámoš proříznul RaR, tak RK už mi vydržely větší kotel. Takže za mě RaceKingy.

        0 0
        • jan 2  

          a race king je i do terénu a máš s tím v terénu zkušenosti

          0 0
          • PKQ  

            race kingy jedou parádně i v suchým terénu , na blátě se v terénu nesmíš bát a musíš mít slušnou techniku, jinak končíš ;) ,ale suchej terén = luxus

            0 0
            • jan 2  

              a životnost, jezdil jsem mountain king a cca po 1000 km byl hotovej

              0 0
              • PKQ  

                mám Supersonic verzi ze směsi black chilly měla by bejt lepší, napocit je měkčí a asi má větší grip…mám na něm ujeto cca 600km a je jako novej a to doslova ;)

                0 0
                • roud  

                  já na rk mám 1200km a teprv zmizely ty ochcapky z formy takže výdrže bych se nebál…

                  0 0
            • Slash  

              fakt jsou racekingy i do terenu? mam je na kole a trošku z nich mam strach, tatin ma MountainKingy a vzorek mi přijde do terenu lepši, ja ted koukal na

              http://www.kupkolo.cz/…ar_5506.html

              a docela se mi libi :-) hlavně se mi libi jejich nazev a ten napis na boku :-D

              0 0
              • PKQ  

                jsou do terénu úplně bezproblému, dá se na nich dát všechno, ale na blátě kloužou

                0 0
                • jan 2  

                  na blátě klouzal i mountain king

                  0 0
                • Slash  

                  no huř se vyplachujou :-) to vim :-) jen jsem na nich v terenu jaksi opatrnejsi

                  0 0
                  • PKQ  

                    nemusíš bejt opatrnější ;)

                    0 0
                  • jan 2  

                    píšou že maj vynikající samočistící schopnost :)

                    0 0
                    • PKQ  

                      to je blbost :D , ale pokud opravdu chceš dobrý pláště, který jsou rychlý a můžeš si na nich dost troufnout v terénu, tak vem ty Race kingy 2,2" Supersonic , ta jejich směs je super :)

                      anebo pláště, který taky celkem jedou, ale drží pěkně na blátě jsou origo Merida Race lite, ale nevím jestli se dají koupit samotný…

                      0 0
                      • nox159  

                        daji se koupit ale moc jako univerzaly mi nepripadaji

                        ale nekdo vidi univerzalem semislick nekdo 2,3 gumu to uz je pak vec nazoru ;-)

                        0 0
                        • PKQ  

                          jj to je věc názoru, ale vždycky musí nějakej typ terénu převažovat… a jak jsi sám napsal, univerzál neexistuje :)

                          0 0
                          • nox159  

                            jinak ty si ty racekingy 2,2 jezdil?

                            zajima me jestli vrorek kryje i bok plaste nebo jestli kdyz najedes na nejakou hraknu nebo je „vedle“ plaste (jako ze plast z toho surtu jako by sjede nabok ) sutr tak jestli to pobere vzorek nebo uz to bere spis bok toho plaste?

                            protoze ten co sem mel ja byl bud divny nebo nechapu jak na tom ti lidi muzou jezdit :D – ale vratili mi na reklamacce prachy tak si nestezuju ;-)

                            0 0
                            • PKQ  

                              stále ho jezdím a výstupky to má i trošku přes boky, ale ne moc, přecejenom to není plášť na AM nebo FR :)

                              0 0
                              • nox159  

                                ja sme byl zvykly na fakt sjeteho RR ( najeto cca 5000 na zadnim – vzorek fakt uprosted zadny) a jezdil sme s nim vsechno ( sem z beskyd takze o sutry nebyla nouze ) a v poho pak sem si rikal ze bych moh hodit na zadek neco tlustsiho tak sem zkusil ten raceking a jako bylo to neco jineho trochu veci balon asi i nizsi tlak sem tam mel a bylo to v poho takove pohodlnejsi… ale tak sem s tim jel klasickou trasu co sem jezdil na RR a defekt a jak sem pichl po druhe tak sem si vsim ze mam v boku prodrenou diru.

                                jak rikam mozna nahoda ale uz jim neverim :)

                                0 0
                                • PKQ  

                                  měl jsi asi smůlu ;) , já mám odlehčenou verzi a na jednom oblíbeným trailu to posílám do rozlámanejch střešních tašek a dlažby a prodřenej není a defekt jsem měl jenom jeden za těch 600km, trn od ostružiny…

                                  0 0
                                  • nox159  

                                    muze to byt nahoda nebo smula to ja nevylucuju jen rikam ze kdybych zkousel neco jineho nez RR tak uz racekingy preskocim a jdu dal ;-)

                                    0 0
          • JakeF  

            Přesně jak se psalo. Na suchu v terénu drží úplně parádně. Jakmile začne bejt trochu mokro, tak už je to horší a čistí se opravdu dost špatně, hodně se zalepí. Ale pokud jedeš vyjížďku, kde nejedeš bahnem pořád, tak se to dá. Před pár dny jsem na mokru vyjížděl Studený vrch od pramene (kdo jezdí v Brdech asi ví) a i docela to se dá, ideální rozhodně nejsou. Každopádně pokud chceš plášť, co bude dobře držet v bahně, tak nikdy nepojede na silnici. Jediný, kde jim moc nedůvěřuju jsou mokrý silnice, ale to nedůvěřuju žádnejm plášťům. Podle mě jsou RK ideální kompromis mezi rychlostí a přilnavostí a přitom nemaj žádnou závratnou váhu a ani s tou odolností na tom nejsou špatně. Na závody akorát přezuju za RK Supersonic nebo WorldCup.

            0 0
            • PKQ  

              Je rozdíl mezi Supersonicama a World cup nebo je to jenom jinej nápis a jakoby exkluzivnější věc?

              0 0
              • Marccoo  

                100 kaček dáš jenom za ten nápis

                0 0
              • JakeF  

                Co jsem koukal po netu, tak WC 460g, SS 530g, obojí při 2.2" což je dost velkej rozdíl. Pokud mám špatný údaje, tak mě někdo opravte, taky bych nerad vyhodil peníze za WC navíc zbytečně.

                0 0
                • PKQ  

                  Moje supersonicy majíé oba 450g :)

                  0 0
                  • Marccoo  

                    Ok,ale to máš 2,0.

                    0 0
                  • PKQ  

                    oprava, lehce přes 460g… a na bikez je napsána u obou stejná váha, jak u Supersonic tak WC

                    0 0
                  • JakeF  

                    Vážně? Tak to je hodně příjemná váha, i když se asi bude týkat 2.0", ne?

                    0 0
                    • PKQ  

                      nn, mám 2,2"

                      0 0
                      • Marccoo  

                        Dej foto!Nevěřím

                        0 0
                      • JakeF  

                        Podle tabulek z oficiálních stránek SS 430g ve 2.0" a 480g ve 2.2". Tak teď bych chtěl vidět ty verze opravdu na váze, těm 430g se mi ve 2.0" nechce věřit…

                        0 0
                        • PKQ  

                          proč se ti to nechce věřit?

                          0 0
                        • Marccoo  

                          proč?

                          0 0
                          • JakeF  

                            Přijde mi to až moc lehký. RaR má tuhle váhu při 2.1" zhruba, ne? A když si vezmu, nakolik je to plášť náchylnej na defekty a proříznutí, tak jsem právě RK považoval spíš za trošku těžší, ale odolnější plášť… No uvidim, moje rozhodnutí se nemění, na jaře beru RK SS ve 2.0".

                            0 0
                            • Marccoo  

                              RR 2.25 má 470g,tak proč nevěřit!

                              0 0
                              • JakeF  

                                Jak jsem psal níž, věřim tomu, ale vzhledem k tomu, že podle všeho vypadaj odolnější, než RaR, tak bych čekal i vyšší hmotnost. RaR a RoR se bojim právě kvůli nízký odolnosti a kupovat je jen na závody nechci.

                                0 0
                                • Marccoo  

                                  Pokuď chceš plášť na jeden závod tak si je kup,já jsem už vyléčený,váha není všechno.Jedině Schwalbe s DD a Conti s proTection.

                                  0 0
                                  • JakeF  

                                    Na ProTection kašlu. Koupim na jaře Supersonicy a uvidim, co vydržej, pokud málo, tak zase zkusim něco novýho. Bohužel lehký pláště jsou tak jediná věc, co má na tohle kolo smysl kupovat…

                                    0 0
                                    • Marccoo  

                                      Tak na focení a vážení to smysl má,na ježdění už moc né :)

                                      0 0
                                      • JakeF  

                                        :-) Můžeš mi s tim tvym Canyonem ještě jednou zopakovat, že snížení váhy nemá smysl? Ne, chápu, myslel jsi lehký pláště. Já ty SS vyzkoušim a pokud s budou nějak moc řezat, tak budu praktikovat přezouvání na závody, i když bych se tomu právě radši vyhnul. Ale zrovna u tebe bych nějaký ultralight pláště čekal, když už máš tak lehkej bajk.

                                        0 0
                                        • Marccoo  

                                          No vidíš,právě že mám prostor na přidávání váhy:)Nedávno jsem po 8km řízl uplně nový RR který šel do popelnice a to byla to pomyslná poslední kapka s ultralight plášťěma od schwalbeho.Když Schwalbe,tak jedině NN!V létě zkusím dát Maxxis 310.

                                          0 0
                                • StuntJ  

                                  Jojo RAR jsou proslulé svou nízkou odolností, takto vypadají můj zadní plášť po +/-2500km Vidím to tak na 5 000km, žádná sláva teda :o(. Ale jinak jsou to perfektně rychlé a spolehlivé pláště, bez jediného defektu, dobrá hmotnost a drží i v bahně :o)

                                  Holt kdo chce závodní plášť, musí počítat stím, že moc nevydrží …

                                  0 0
                                  • Marccoo  

                                    LOL

                                    0 0
                                    • StuntJ  

                                      psáno s ironii, ale skutečně moc nevydrží …

                                      0 0
                                      • Marccoo  

                                        Ten plášť na fotce má najeto tak 200km.

                                        0 0
                                        • StuntJ  

                                          Tak asi reklamuji tachometr, podle něho má +/-2500km , takže nevím, žeby se dva techaci sekly ?

                                          Je to 100% zadní plášť s 2 500km spíše k 2600, ale přesně nevím umřel mi tacháč a ta mezera než jsem koupil nový je asi 100km. Je kupovaný z Global sportu , bez krabičky tuším

                                          0 0
                                          • Marccoo  

                                            Tak máš štěstí,mě nevydržel žádný RR déle než 3.měsíce.Jeden dokonce 20 minut:)

                                            0 0
                                            • StuntJ  

                                              Začínám mít pocit, že náš trha zaplavily nějaké čínské kopie … Jinak si to nedokáži představit …

                                              0 0
                                              • Marccoo  

                                                kopie skoro za litr jsou fajnový:)

                                                0 0
                                              • MlokCZ  

                                                Tím to nebude, prostě někdo některé pláště ničí mnohem rychleji. Neměl jsem problém s výdrží u žádného kusu a už jsem měl na zadním kole větší množství kusů (i když je fakt, že v poslední době samé UST, což je ale asi na výdrž fuk, já nepozoruju rozdíl oproti dříve dušovým).

                                                Mně RaR vydrží ± stejně jako tobě. Jen nedávám celých 5tis. km, protože měním pláště poměrně brzy, abych zachoval vlastnosti vzorku. Tedy RaR měním kolem 3–4tis. km s tím, že je sjíždím dle té tvojí fotky podobně rychle.

                                                0 0
                                                • Jenda  

                                                  tak hlavne jestli nekdo vazi i s bikem 70kg nebo ma 100kg je obzvlast na zadnim plasti sakra znat, pokud budu jezdit hlavne v jehlicnatejch lesich po korenech bez kamenu tak mi plast vydrzi vecne, kdyz ho vezmu do beskyd na sutry a trochu to valim tak ho dojebu i za 500km. Proste vydrz plastu je tak zavisla na jizdnim stylu a terenu ze srovnani jednotlivejch bikeru nema zadnou vypovidajici hodnotu, podobne vydrz retezu.

                                                  0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Jistě, i když třeba po čem jezdím nemusí mít vždy až takový vliv. U Schwalbe nevozím obyč verze (teď UST, předtím alpencross teď nahrazeny DD), takže nemívám problémy s předčasným ničením plášťů aniž bych sjel vzorek.

                                                    Ani v Beskydech na sjezdech typu žlutá z Lysé jsem žádný plášť nezničil (najeto během 14 dnů necelých 500km) a pláště co jsem tam měl vydržely stejně jako ostatní několik tis. km.

                                                    A výdrž kupodivu mám na všech kolech třeba u RaR podobnou. Tedy jak na HT na kterém jezdím hodně asfalt, tak na fullech v náročnějším terénu.

                                                    Kromě váhy (která má jistě vliv velký) tu má vliv hodně velký ještě jedna věc a to nahuštění. Při foukání na velké tlaky se většinou životnost pláště dost snižuje (opírá se o menší plochu převážně ve středu pláště, kde se pak rychleji sjíždí).

                                                    0 0
                                                  • Marccoo  

                                                    To máš určitě pravdu,taky jsem neměl problém se sjížděním vzorku,vždycky jsem ho nějak řízl,proto tvrdím že ho nemá cenu vůbec kupovat bez DD nebo UST,to jsou vyhozený peníze.Já jsem toho důkazem.Mám dojem že obyč verze vydrží stejně jak FF a to je smutný!Nevím jaký vliv má na říznutí nahuštění,ale jezdím je dost nafoukaný,ale rozhodně vím,že jsem byl jediný Lojza co ho na tom plastovém žlábku řízl durch.Nikdo jiný než já,protože nikdo jiný neměl RR!

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Řekl bych, že čím více nafoukaný, tím snadněji se píchne i řízne a že to bude znát hodně. Nabušený prostě nemá kam uhnout a ostrá překážka plnou silou působí na říznutí/píchnutí a to navíc může být i na menším prostoru (jak se plášť tolik neprohne ostrá hrana/špička šutru působí více lokálně v jednom místě).

                                                    Já vozil vždy méně nafoukané pláště a řezáním ve větším jsem neměl problém ani kdysi s obyč verzí RR (říznul jsem všeho všudy jeden obyč a to už skoro sjetý starší a bylo to za cca 5tis. km nebo kolik přesně jsem to před pár lety na obyč verzích Schwalbe najezdil). Byla to ještě předchozí verze RR, papírový byl ale ± stejně.

                                                    Tedy klidně velkou část problému může dělat právě to větší nafoukání.

                                                    0 0
                                                  • Marccoo  

                                                    Nevím,jestli 3atm. je zase tolik!

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    To záleží kolik vážíš. Na mojich 70kg jsou 3atm. pro 2,25 Schwalbe šíleně přefoukaný plášť, který už zcela ztrácí svoje vlastnosti. I těch 35psi (2,4atm.) bylo pořád lehce moc pro ideální chování, ale dokud jsem vozil duše, tak to bylo nutné, abych neprorážel. Teď už přes 30psi na zadním u UST nefoukám nikdy (na předním přes 25psi), většinou jezdím 25/30psi.

                                                    0 0
                                                  • Marccoo  

                                                    Bohužel mám těch 90kg,takže si myslím,že ty 3atm. není zase tak hrozný,tohle foukání používám na asfalt.Jinak do terénu foukám 2.2atm,ale na UST.

                                                    0 0
                                          • tom_777  

                                            souhlas ten plášť má +/- 2500 km mám přibližně stejně jetej (ale nemužu to řict přesnějc, protože pláště střídám občas střídám – na předním kole by to mohlo bejt i mnohem víc. Na předku ho vozím teď s určením už jen trochu terénu jen štěrk, rozbitý asfalt apod… mám doma zakázáno vozit do panelákovýho bytu denně kilo bláta…)

                                            0 0
                          • JakeF  

                            Čekal jsem víc. Když podobnou váhu maj RaR ve 2.1", ne? A jak jsou náchylný na defekty a proříznutí, od RK SS jsem právě proti nim čekal o něco větší váhu, ale zase lepší spolehlivost. No uvidim, moje rozhodnutí vzít na jaře RK SS 2.0" se nemění…

                            0 0
                            • JakeF  

                              Nějak to kraví… Příspěvek jsem neviděl, dokonce jsem zavřel celý B-F a otevřel znova, pořád nikde, tak to napíšu znovu, dám reload a hop, jsou tu oba. To by se jeden…

                              0 0
                            • PKQ  

                              tak oni ty RK mají třeba boky taky hooodně slabý,ale nevím jestli třeba RR nemají míň TPI, každopádně ty RK jsou lehký a spolehlivý a já bych neměnil :)

                              0 0
                              • JakeF  

                                No, já mám teď ty RK v základní verzi s kevlarovou patkou a právě mě překvapilo, kolik ty boky vydržej. Zrovna teď v neděli jsem zadnim kolem vzal takovej vyčnívající šutr hodně prasácky a už jsem čekal, že mám po plášti, ale v pohodě. Proto jsem se tak leknul tý váhy a řikal jsem si, jestli u tý SS verze nebude ta odolnost právě zase dost nízká, čimž by mě dost zklamaly. Ale prostě je zkusim a uvidim.

                                0 0
                        • madcat  

                          Moje RaceKingy 2.0 supersonic mají oba 436 gramů, takže tabulky ani moc nelžou. A taky myslím, že ta World Cup edice je vylepšená pouze o ten nápis, a jelikož se jich vyrobí relativně málo, tak si je i za těch víc peněz pár lidí koupí.

                          0 0
                          • madcat  

                            Jinak výdrž hodnotit zatím moc nemůžu, páč mám najeto asi 800 km, a zatím z pláště zmizely takový ty otřepy z výroby, a trochu jsou zakulacený středový špunty. Okrajový jsou v podstatě jako nový. A zatím žádnej defekt. A abych zohlednil i tu zmínku o vlivu hmotnosti jezdce, tak mám 91 kilo přibližně :-).

                            0 0
      • jan 2  

        běžně jsem jezdil asfalt na smart sam 2.25 a slušný, vydržej brutálněa valivý odpor je taky nízký, aůe jak píšu vejš ty nový nápisy já fakt nesnesu

        0 0
        • MlokCZ  

          SS s valivým odporem zas takový zázrak nejsou (jak by naznačoval průběžný souvislý vzorek).

          Jsou na tom o trošku hůře než RR.

          0 0
      • Ricci  

        Wormdrive je najvacsi shit,aky poznam,samy defekt,hrozna vaha a valivy odpor…

        0 0
        • Honzyn  

          V dratu je tezsi,odpor je ale maly,je to semislick s temer hladkym behounem!Ja s nimi dal skoro 8 tis.km a defektu malo.Akorat nesmi na blato,na suchy teren jsou supr.

          0 0
          • MlokCZ  

            Valivý odpor vůbec malý není. Naopak na daný vzorek je přímo příšerný. Jak jsem psal výše, RR 2,25 jsou znatelně rychlejší než Wormdrivy i přes vyšší vzorek.

            Wormdrive je prostě dost nepovedený plášť, který není dobrý naprosto v ničem (na Wormdrivech jsem kdysi najel skoro 10tis. km, takže srovnání s RR na kterých mám ještě více je velké).

            Valivý odpor není pouze problematika tvaru vzorku, ale velkou roli hraje konstrukce běhounu a použitá směs.

            0 0
            • jIrI___  

              U Wormdrive se mi zdálo, že až se trochu sjel, tak znatelně zrychlil.

              0 0
              • nobody  

                asi jsi už měl natrénováno :)

                0 0
              • MlokCZ  

                Tady souhlasím, určitě se sjetím trošku zlepšil, ale pak zase byl sjetý a můžeš místo toho vozit rovnou něco ve stylu Marathonu Supreme.

                0 0
      • MlokCZ  

        V první řadě není vůbec pravda, že užší plášť má nižší valivý odpor. Při stejném nafoukání je to přesně naopak, i když u plášťů se vzorkem to není tak jasné a obecně nelze říct a je třeba vycházet z konkrétních hodnot.

        Takové Wormdrivy mají výrazně větší valivý odpor než RR 2,25, tedy naprosto nic neřeší použití takového pláště, který je pomelejší, o třídu hůře drží a ještě k tomu je méně pohodlný.

        0 0
        • martin_bakov  

          jak jsi mohl napsat tohle ? Na takove to prazske jezdeni vetsinou asfalt/zpevnene cesty mam na 29er maxiss wormdrive a letim na tom jak strela oproti RR 2,25 a nanoraptory jsou ‚s odporem‘ nekde uprostred.

          0 0
          • MlokCZ  

            Reaguješ na dva roky starý příspěvek. Wormdrivy jsem kdysi jezdil (a to 5tis. km+) a byly to pláště zcela k ničemu. Nejely nic moc a přitom vůbec nedržely.

            Jezdil jsem je ještě nějaký čas zpět před tím 2 roky starým příspěvkem, od té doby jsou nejspíš přepracované.

            Každopádně já bych po nich rozhodně nesáhnul.

            A ještě navíc píšeš o 29 verzi, kde to může být také jinak.

            A jak střela oproti RaR být nemohou v žádném případě, na tohle tam už dávno není žádný prostor. Tím myslím to o kolik jsou rychlejší oproti RaR pláště jako FF a pak opravdu rychlé téměř slicky typu Marathon Racer.

            Ani tady není až tak velký rozdíl. I kdyby byl Wormdrive přepracovaný, tak nikdy nemůže být rychlejší než Racer.

            Takže prostor na velký rozdíl oproti RaR tam v žádném případě není. I kdyby tedy náhodou byl v současné době rychlejší, tak rozdíl bude miniální.

            V každém případě tu už subjektivním pocitům jak co jede už nikomu moc nevěřím, protože každou chvíli se tu někomu zdá nějaký úplný nesmysl. A třeba hlučnost pláště tu dost lidí zaměňuje za jeho rychlost i když to spolu často ani trochu nesouvisí.

            A při malých rozdílech v rychlosti plášťů to ani pocitově objektivně srovnat nejde.

            Ještě že tu jsou měření plášťů. Wormdrive jsem bohužel nikdo neviděl.

            Dohledal jsem aspoň lehce starší test, kde byl změřený Maxxis Ovedrive (34,4W). Overdive byl pomalý naprosto tragicky, vychází o třídu pomalejší než NN (s RaR ani nemá cenu srovnávat). Dle toho se nedá nic definitinvího o Wormdrivu říct, ale lecos to napoví.

            0 0
    • jIrI___  

      Zařaď do výběru i Maxxis Crossmark.

      0 0
      • zapl  

        Můžeš napsat něco víc o Maxxis Crossmark?Šířka přes boky,životnos­t,defekty.Jez­dím vše,bahnu se vyhýbám dík.

        0 0
        • jIrI___  

          Pokud se vyhýbáš bahnu, tak bys mohl být s Crossmarkem spokojený. V drátové 2,1" verzi je šířka 51 mm, defekty nedokážu posoudit, protože jsem dlouho žádný neměl a stejně tak nehlídám životnost. Já jsem na HT odjezdil téměř 3 páry, úplně mě nadchnul. Na fullu už cítím, že na předním v náklonu moc nepodrží, ale nic tragického. Po asfaltu fičí jak drak, v terénu ještě víc :). Já jsem s nim byl maximálně spokojený, na fullu ho na zadku určitě nechám, ale na předek bych chtěl nějaký větší držák.

          0 0
          • jan 2  

            a jsou i v 2.25 a vejš

            0 0
            • jIrI___  

              Nevím o tom. Zatím jsem viděl jen 2,1" verze a jiné se snad ani nevyrábějí.

              0 0
              • DaSnail  

                je aj 2.25

                0 0
              • Pijer  

                Vyrábějí se, ale zatím jsem v čechách na nic výš než 2,1 nenarazil. Ne že bych se tedy nějak soustavně pídil, protože až dojezdím současnou 2,1, tak další už nebude. Po pevném podkladu jede pěkně ale ve složitějším terénu mi víc sedí Racing Ralph a v UST verzi už by ani s defekty neměl být problém ;-)

                0 0
        • nobody  

          tady máš recenzi

          0 0
    • Marccoo  

      Geax Saguaro 2.2

      0 0
      • jan 2  

        zkušenosti, vypadaj dobře a ani cena tak nefackuje

        0 0
        • Marccoo  

          Zkušenosti velmi dobré,jezdím ho asi tři měsíce,je to takový univerzál,pěkně maže po asfaltu,na suchým,ale ani na mokru se neztratí s porovnáním s RR a RoR,na NN nemá.

          Jezdím ho zatím na zadku,ale už jsem si objednal další dva a hodím to i na předek.

          Vypadá to že jsem si našel univerzální plášť.

          Rozměrově nekecá,je to pěkný balón – 56mm bez vzorku.

          Původně jsem chtěl ho dát na předek a dozadu RK.

          Jo a cena je bezvadná a váha ujde ve verzi TNT 2.2 je nějakých 726g co jsem vážil.

          0 0
    • zdich  

      Hutchinson Piranha. Jel je i Absalon V Pekingu.Kevlar 2.0–420g.

      0 0
      • jan 2  

        Toro Hardskin jezdí ho tady někdo, tohle vypadá jako dobrej univerzál

        0 0
    • Jenda  

      me docela laka 2.2 kenda karma – ma pry vyssi vzorek nez ty 2.0 a pritom porad slusne jede – s 2.0 jsem spokojenej navic objem plaste je u nekterejch stejnej jak u 2.3 continentalu takze ta 2.2 by mohla byt i slusnej balon. Nicmene ted mam na novym biku 2.4 fat alberty a zatim jsem s tim jel jen jeden vyletik a byl jsem prekvapenej jak to na asfaltu docela odsejpalo.

      0 0
      • Hornet  

        JJ, karma 2,2 je celkom slusny balon, kamos prednedavnom nahodil, pochvaluje si. Ja som mal 2,0 a tiez spokojnost.

        0 0
        • jan 2  

          jojo to je taky jeden o kterém přemýšlím 2.2 60TPI aby déle vydržel a cena cca 600 ještě není tak zlá

          0 0
          • Jenda  

            no me i ta 2.0 po cechach vydrzela cca 2kkm vzadu. Tady v podhuri alp mi to na ostrym vapenci zmizelo i po 500 km ale je fakt ze mi tu mizi pred ocima i vzorek na prednim:-)

            0 0
            • Hornet  

              Ten vapenec im asi dava zabrat :-) mne 2,0 vydrzala vyse 4tis.

              0 0
    • brochmil  

      jezdim Maxxis Crossmark 26*2,1" Kevlar a zatim vcelku spokojenost.Do­poručil bych je

      0 0
    • marios  

      Maxxis Aspin 2,25

      Vyhrál jsem ho na závodě, zkusil na zadek s No Tubes a je to pohoda. Na běhounu nízký vzorek, na boku trošku špunty. Na asf jede pěkně, v terénu má lepší grip než RR v estějné šíři.

      0 0
    • dua  

      Maxxis Crossmark v kevlaru 3ooo km vzorek naprosto v pohodě. Jeden defekt, no spíše úplné proražení, takže jeden plášť má o 5oo km míň. Jezdím hodně asfalt Ostrava-Beskydy. Řekl bych ž to je dost kvalitní univerzální plášť. Jezdím s ním i v blátě. Na mokru taky dobře sedí. Nemužu ovšem porovnávat předtím jsem jezdil taky nějake Maxxis, nevím jake, ale byly o dost pomalejší.

      0 0
      • jan 2  

        slyším na něj samou chválu a prodávaj ho i 2.25 – http://www.axitbikes.eu/index.php…

        Kdysi jsem jezdil od maxxis dynomite a ignitor a byl jsem s něma spokojenej

        0 0
        • dua  

          Proč chceš 2.25 na asfalt? Určitě si kup něco užší. Díval jsem se na kupkolo kde mají WCSka za 440 CZK oproti crossmarku ošetříš pul kila na páru. Čekám, jak je otestuje kámoš a chci jit do nich taky.

          0 0
          • jIrI___  

            Myslíš Z-Min WCS?

            0 0
            • dua  

              ano

              0 0
              • jIrI___  

                Ty jsem si pořídil na HT, chvilku na nich pojezdil a strašně rychle se sjíždějí. Na suchu to jsou rakety. Teď na fullu bych je nevyužiju vůbec. Kdybys byl z Brna, tak bych ti je za nějakou rozumnou cenu prodal, ale nechce se mi s tím balit a posílat poštou.

                0 0
                • dua  

                  V Brně mám lidi, takže by se to dalo domluvit, ale pokud jsou sjeté jsou docela na nic :D Po kolika kilometrech šli dolů?

                  0 0
      • brochmil  

        souhlas.Ja jezdim prozměnu Jizerky a taky pevný anemam problém.Takže spokojenost

        0 0
    • biker007  

      michelin xcr at, resp. xc at.

      0 0
    • natureman42  

      Na jednu stranu by tohle splnoval i RocketRon 2,25 EVO od Schwalbe – velmi dobry chovani na suchu v terenu, lepsi bocni vedeni nez napr. WTB Nanoraptor, na asfaltu celkem leti, ale je to spis light „papirovej“ plast na zavody, na asfaltu de pomerne rychle do kopru..

      0 0
      • MlokCZ  

        Při trošku více asfaltu rozhodně raději RaR než RoR.

        0 0
        •  

          dám to pod tebe, na příští rok si stavím novýho pevňáka a otázka je jaký rychlý gumy s dobrým odvalováním na asfaltu při přesunech z Jizerek do Českýho ráje, převážně na suchý terén, letos jsem jezdil RR 2,25 Evo (nic protipíchacího) a velká spokojenost, ani jeden defekt,dobré odvalování,slušná výdrž vzorku, co v porovnání s Conti RaceKing 2,2 Supersonic s kterým nemám zkušenosti či nějakej jinej tip?

          0 0
          • MlokCZ  

            Já jsem RK nejezdil. Dle měření valivý odpor ± stejný jako RaR.

            0 0
            •  

              alespoň za tuhle informaci dík, cena +/- (u nás stejná), zkusím je na pevňáku příští sezónu

              0 0
    • Garyslow  

      IRC BACKCOUNTRY,.…,ale s černým bokem (drát). Dobrý gumy.

      0 0
      • Martinson  

        Super univerzálek za krásnou cenu 293 Kč je Schwalbe Albert Performance ve velikosti 2,35. Poctivý objem i vzorek, na cestu do práce ho přihustím a on i celkem jede.

        0 0
    • wilda81  

      Nechci zakládat nové vlákno, tak se zeptám tu.

      Má někdo dlouhodobější zkušenosti s plášti Vredestein Bobcat ?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.