Vypustit na zimu tlak z tlumiče a vidlice?

88 nepřečtených
  • Pavouk88

    Ahoj lidi jak to vidíte není lepší na zimu pokud člověk nejezdí upustit tlak aby se neničilo těsnění? Nebo je to scestná myšlenka?

    0 0
    • jIrI___  

      Jak konkrétně ten tlak ničí těsnění?

      0 0
      • Pavouk88  

        Tak pokud je tam tlak tak je to těsnení namahaný, při vypuštění není…

        0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Tak to čekej

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Pavouk88  

      Koukám že většinou reagujou jenom idioti, a že by někdo napsal něco rozumnýho to nee…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Vilém  

        Tak si je vypust, tim nicemu neuskodis. Ono, kdyz se krapet jako idiot ptas…

        0 0
        • Pavouk88  

          Neřekl bych že otázka je stupidní, mám kolo rád a chci aby mě vydrželo co nejdýl, tím pádem se ho snažím šetřit. A jako strojařoj mě přijde logický že součásti který nenamáháš vydržej dýl. Při práci s tlakovejma zařízeníma se taky většinou vypouští tlak v části kde je těsnění(za kohoutem) aby těsnění neodcházelo… A proč to tedy neudělat stejně i s kolem když na něm člověk nejezdí…

          0 0
          • martin_bakov  

            no tak to vypust a neres to, minulej rok se tu ptal jeden tydyt jestli ma pres zimu vypoustet i plaste aby se mu neopotrebovaly duse, jestli ma povolit prehazovacku,roz­nytovat retez a dalsi podobny chujoviny…

            0 0
            • Kosta  

              do posledního článku..

              0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Vilém  

            Tak kor jako strojar, bys takovou otazku vypoustet nemusel a proste si to udelal podle toho, jak si myslis, ze je to spravne. Kolo povesit na haky, vypustit kola, odlehcit pruzinam v razeni a pnuti v lankach, vypletu …

            Nicemu tim neuskodis, ale zaroven si myslim, ze ani moc neprospejes.

            Pochopit to vsak dokazu, mel jsem kolegu, ktery auto v garazi parkoval na spalcich, s otevrenejma dverma, aby se mu neotlacily pneu, neunavily pruziny s tlumicema, nevymackaly tesneni ve dverich…

            0 0
            • Pavouk88  

              Taky mě zajmalo jestli to někdo dělá, a jestli to má nějakej smysl smysl. Zas takovej magor nejsem, ale na některý věci jsem možná trochu pečlivější :) Ale myslím si že když se to nepřehání není to na škodu…

              0 0
            • fíha  

              No zrovna to nevymackanie tesneni dveri napr. u takej fabie by som uplne neodsudzoval. Mat garaz.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
            • Joseph de Sax  

              a pak to nezapomeň ještě dát na špalky…

              0 0
            • xshreck  

              Jak mu dosedaj potom dveře? Nemá problém je zavřít? :D

              0 0
        • MirosPikos  

          Čekal jsem, kdo první takto zareaguje. +1

          0 0
      • karliner  

        Možná mají pocit, že nějakej idiot položil naprosto idiotskou otázku?

        0 0
    • scalar  

      Tlaky klidně nechej, ale určitě tak jednou týdně všechno pořádně propruž, aby se nepřilepila těsnění, gufera a tak.

      0 0
    • jonti  

      Nema cenu to resit, neni to problem, tesneni se nenici tlakem.

      0 0
    • vasek80  

      Důstejné by bylo to zamknout

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Dan.45  

      kámo myslím si, že ty si to dnes zabil :D

      0 0
    • Joseph de Sax  

      nechej to nafoukané a vyndej jenom těsnění na zimu…v létě nandej těsnění a vypusť vzduch a zabiješ hned dva bejky jednou ranou…avotomtoje.

      0 0
    • skain  

      Anebo jezdi i v zimě ;-)

      0 0
    • scret  

      trochu mne mrzi jak tu mnozi reaguji:( zakladatel je zrejme novacek a ikdyz dotaz je v ocich odbornika hloupy, vubec se nedivim, ze se pta na neco podobneho…

      Kazdeho novacka pak podobna hysterie az temer lyncovani rozhodne odradi:( je to skoda, forum by podle meho nazoru melo slouzit i k tomu, aby zde clovek nasel i par rad atd.

      A k veci: pokud nechas tlak, nicemu to neublizi… Ja pres zimu tlak nepatrne snizuju, ani nevim proc, ale proste to delam:)

      Jinak daleko dulezitejsi je nechat odpocinout pruziny na saltru a smyku, takze odradit vzdy na nejmensi… Stejne tak rozepnu V-breaky, ale predpokladam ze moc lidi uz dnes vecka nevozi…:)

      0 0
      • shark.jd  

        +1

        0 0
      • xshreck  

        To rovnou sundat i kola, ulehčíš hazce, plášťům, někdy reznou i kotouče pod deskama… :D

        0 0
        • jIrI___  

          Ty nesundáváš desky, abys nechal odpočinout pružiny mezi nimi?

          0 0
          • xshreck  

            Noooo, ne všechny brzdy mají pružiny mezi sebou .-))

            scret: ale jo, obrzdíš. Ale v dírách to bude furt vyrezlé. Oku nelahodící a tudíž uplně nahouby :D:D A kontíky mi vydržely celou sezonu a ještě mají 50% vzorku, na sněhu drží parádně O:-)

            0 0
            • scret  

              tak je namaz at nezreznou:D

              0 0
              • xshreck  

                asi naložím celé kolo do vazelíny. To bude jistější!!

                0 0
        • scret  

          kotouce obrzdis:) plaste nepotrebujou odpocivat, ty se stejne sjizdej max. za dve sezony, vic snad nikomu dnesni gumy nevydrzej, tzn. guma nema cas zpuchret atd. atd. Co tam mas dal?:)

          0 0
        • Joseph de Sax  

          a odmontovat na zimu sedlo a pověsit jej do špajzu mezi uzené a prázdné flašky…

          0 0
          • scret  

            tak dej na jare pozor, abys misto na sedlo sis nesedl na sisku salamu:)

            0 0
      • pepek  

        Až na to, že vyskakovat a nadávat do idiotů začal jako první „nováček“.

        0 0
        • scret  

          tak po prvnich posmesnych reakcich se trochu neni cemu divit, je mladej, horka hlava:) Mel ho nekdo umravnit, srovnat a pak poradit… ale jak se rika, po bitve… Takze nemoralizuju, kaslu na to:)

          0 0
        • Pavouk88  

          Přečti si to pořádně, každej se zařadil kam potřebuje :)

          0 0
      • MlokCZ  

        Tak já třeba taky přes zimu snižuju tlak. Ale pouze u plášťů. I když je pravda, že tam to dělám po celý rok, ale jen pomalu a jistě :-)

        Na nějaké odřazování na přehazce z vysoka kašlu a nikdy jsem kvůli tomu žádnou pružinu neodrovnal (momentálně nejstarší přehazku tu mám XT 2004 a řadí pořád zcela ok). Pro zajímavost jsem se šel podívat jaké jsou momentálně zařazené převody na kolech doma a na všech bylo něco kolem střední placka a prostředku kazety.

        Možná u těch v-ček, ale ani tam to není tak žhavé. Moje kolo z roku 1998, stále fungující u kamaráda a stále původní v-čkové XT čelisti. Tam už tedy znát je trochu únava pružin a jsou už více předepjaté, ale pořád brzdu v pohodě vrací.

        A nikdy jsem na zimu v-čka nevyhakoval.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Pavouk88  

        No konečně někdo kdo dokáže normálně zareagovat a nechová se jako debil +1

        0 0
      • Georrge  

        a to já tlak na zimu zvyšuju :) protože jak vyjedu, tak se vzduch srazí a chodí to moc po dorazech :D

        0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Starej se radsi takhle o zenu, nez o kolo;)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • rexa  

      Trochu upouštím vidli, tlumič i pláště. Odřazuju smyk i šaltr.

      Sice to dle odborníků nemá smysl, ale já jsem pověrčivěj. Stejně budu na jaře kontrolovat tlak ve vidli, tlumiči i pláštích. Tyto operace zaberou minimum času a úsilí,tak co…

      0 0
      • Joseph de Sax  

        a já na zimu vyndávám i motor z auta, aby zbytečně neběžel…

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce