Pánové et dámy, plánuji před letošním Šela zakoupit nové pneu a u Kořky jsem okoukal, že na svém kanónu má nasazeny larseny. Je nějaká zkušenost? Jsou dostatečně kompromisní v poměru valivý odpor/mud?
Pánové et dámy, plánuji před letošním Šela zakoupit nové pneu a u Kořky jsem okoukal, že na svém kanónu má nasazeny larseny. Je nějaká zkušenost? Jsou dostatečně kompromisní v poměru valivý odpor/mud?
zkušeností s larsen tt mám veskrze mnoho, jak verze 1,9 tak 2,0, tak i 2,3 na předku..kevlar i drát,..vždy spokojenost,cena super, valivej odpor při větším nafouknutí malej, záběr perfektní, (1,9" je oproti 2,0" obrosvky odlišnej..1,9 se tváří spíš jak 1,5 a 2,0 jak 2,2") výdrž solidní. teď mám na 1,9 najeto 700 km a vzorek neubyl o mnoho
!!! pozor na larsen MIMO, kterej se sjede za 300 km !!!
nevis kolik vazi ten TT?? Kupoval sem ten MiMo hlavne kvuli dobrymu pomeru cena/vaha a taky mi moc dlouho nevydrzel…
myslím kevral za 590kč kolem 580
Hloupost! Mám na něm najeto 4000 vepředu a ještě má vzorek. Vzadu byl po 3000 na odpis..
Potvrzuju-že MIMO je fakt na „PRT“ :( Ale jinak spokojenost:-)
Kamarad vozi TT a moc si je chvali. Mne se docela zalibil Crossmark – neco mezi TT a MiMo. Uz mam jeden objednanej. Jak jej vyzkousim, dam to do recenzi.
to se bude hodit crossmarka tolik lidí nejezdí a podle dezénu vypadá schopně univerzálně
Crossmark – da se sehnat i NE-UST ? Kde?
ASPIRE jej dovazi do CR, nemel by byt problem. Ja si jej objednal pres kamenak.
ASPIRE jej dovazi do CR, nemel by byt problem. Ja si jej objednal pres kamenak.
Koukni se do recenzi.
TT je v pohode,akorat s nim nemuzes vjet to bahna,pak je to peklo:)
Díky všem.
Jezdim je už rok a super. Kup určitě 2". Na suchu a písku sou dobrý, ale v blátu nic moc. Hned se zase*ou. Ale mám objednaný Crossmarky.
TT jsou na suchém a pevném podkladu velmi rychlé.Vel. 2,0 jsou super pohodlné,ale výdrž asi nic moc na zadku asi 1/3 vzorku ubyla za cca 500km a to je jezdím jenom v terénu.Na asfalt mám silničku.
…asi moc brzdíš :-), vozím je taky pouze v terénu a cca 1200 km (1 x prohozeno přední za zadní ) a taky tak 1/3 vzorku… je fakt, že pohodlné jsou (2,1) a prakticky jediné slabé místo je jízda po trávě …no a taky bláto, ale dobrý vzorek do bláta jsem neviděl – jsou jen stejně špatné, horší a hrozné :-)
možná je to pravda,že více brzdím"už nejsem tak statečný jak za mlada",ale když je porovnám s Kenda Karma na kterých mám najeto 1500km a vzorek skoro neubyl,tak ta životnost není nejlepší.
njn, vždycky je to kompromis mezi měkčí směsí co drží a tvrdší co nedrží…mě zatím vychází ty TT jako nejlepší kompromis cena/jízdní vlastnosti…ale je fakt že cca 1/2 sezóny odjezdím na slickách a TT-ečka mám na jaro a podzim…A samozřejmě jsou i mnohem lepší pláště, ale ty jsou cenově někde jinde :-(
je to možné,že TT mají měkčí směs,ale vůbec se mi nezdá že by Karmy nedržely-spíše naopak.
karmy jsou ještě lepší kompromis mezi cenou a vlastnostma:)
přesně tak,já koupil Karmy drát za 310kč a jsou lehké v tom drátu a vel.2,0 váží 540g
Jezdím je už 4 sezóny – stačí to jako odpověď ? :-) Vozím je v předu – vzadu pak MIMO – jak už se tady psalo – tak moc nevydrží,ale asi to bude dáno měkou směsí,protože pěkně drží.Za sezonu najedu tak 5–7 kkm,takže mám dva pláště do roka na zadek – předek vydží. V kevlaru váží cca 450,takže za tu cenu – slušnej lehkej plášť,ale s malou výdrží. Defekty bych viděl tak na průměr – ani víc ani míň než třeba Conti,Geax,Michelin,WTB,IRC … – můj názor.
taky je vozim a zatim max spokojenost. Jen sem nenarazil na eshop, kde by se daly poridit ?
bagbike.cz
ale jen v dratu, nikde jsem nevidel kevlar
Larsen MiMo je ve všem lepší..
Největší nevýhoda TT je zanášení bahnem.
Rozhodně bych do TT na normal ježdění nebo maratony nevzal. Je to plášť antiuniverzál, když vjedeš do bláta, je konec, v mokru je to nejhorší guma co znám, total se zalepí a máš z toho těžkej slick co nejede. Naproti tomu na suchu je super, takže je to plášť na XC kde máš projetou celou trať a víš co tě čeká.
„Těžkým slickem“ bych ho v bahně teda určitě nenazval. Jel sem na něm min. rok Českolipský Rewico maraton a pohoda.
nenazval, ale je to tak, v blátě se zanese takovym způsobem, že je okamžitě bez vzorku a pak začíná sranda.
Souhlasím s tebou – TT jedině do sucha a jenom do lehkýho terénu. A na tyhle podmínky jsou daleko lepší pláště :)
Jeden klad má – těžko ho píchneš..
kevlar ma tych spominanych 580gr, mam par jazdeny 4000km zjazdeny na 500gr a myslim ze este 2000km odhadom vydrzia. teraz skusam lacnu drat verziu ale ta ma nova 750gr co je myslim dost! na rozdiel od inych som velmi spokojny s tym ako drzia aj v mokre i ked je pravda ze zbieraju blato.
ta váha je ale u 2.3"
jj, v drátu a 2,35 je to docela lehká univerzální guma na dirt a street:-)