• beavis

    Mam vidlici Fox, podle jejiho ID se jedna o: 2016 Performance Series 34 FLOAT 27.5 140 FIT4 3POS 15QRx100.

    Chtel bych u ni zvednout zdvih na 150. Podle navodu opet na webu Fox, se zmena provadi prostrednictvim montazniho kitu cislo: 820–02–365-KIT.

    Nedelal jste nekdo takovou upravu ev. neni v tom jeste nejaky zadrhel nebo vubec na co si dat pozor?

    0 0
    • allrose  

      když se nikdo nemá

      pokud jsi rozdělával někdy vidlici,nevidím problém,vyměníš pístnici komplet v sestavě,namažeš

      jedinej problém by" mohl nastat",kdyby byla pístnice fit krátká..máš 140 tak snad ok

      měl jsem vidli rozhozenou,pře­mazanou a zkontrolovanou délku pístnice fit

      chci kit na 160– 820–02–366-KIT a nemohu ho sehnat s dopravou do čech za cenu 43E a doprava,tak se chci zeptat ,odkud budeš objednávat?

      neví někdo kde mají skladem, FOX.DE má ,neumím německy a je tam nějaký zádrhel s dopravou…

      0 0
    • doubleingram  

      Predelavka na 150 by se mi taky libila, takze celkovy naklady 990 od Svece a prace?

      Dik

      0 0
      • beavis  

        Bud jim vidlici poslat at upravu provedou oni, ale vzhledem k tomu ze jsem s nimi komunikoval a pokazde jsem dostal ruzne informace jak o cene tak i o narocnosti predelani a ruznych omezenich, tak na takovou firmu doslovne seru a udelam si to sam.

        Vymena dilu je podle navodu jednoducha: Uprava vidlice Fox

        0 0
    • allrose  

      v pátek přišla,dnešní montáž i s kocovinou ,vše mi trvalo nezvykle dlouho :(( ,projeto

      0 0
      • LM  

        Pěknej zadní blatníček. Vypadá to o dost líp něž Face Fender XL co tam mam dobastlený já :-)

        Z čeho jsi to vyráběl a jak přesne je to tam uchcené?

        0 0
        • itvostro  

          Koukam ze ty jsi to s temq blatnicka trosku prehnal :-D

          Allrose co to mas za blatnicek?

          0 0
        • allrose  

          normální plast blatník,nalezenec z" třešňovky",uříznutý a chycený bzz páskou na příčku zadní kyvky (nahoře),jediné místo styku a vejde se i MK II 2,4

          jezdil jsem ho i na Nervu a nikdy neurval,max ho vychýlí klacek (dole u kyvky) a vrčí o gumu,rukou srovnáš a mastíš dál , bahno v pohodě

          0 0
          • allrose  

            původně byl kvůli bahnu do přesmykacě (spodní tah),zabahněnej neřadil a bahno na pístnici tlumáku (i když je za trubkou)

            0 0
      • beavis  

        Cili to mas prestaveny na 160?

        0 0
        • allrose  

          Ano,jen ještě doladit finální tlak a pořádně projet

          0 0
          • beavis  

            Me by ten kit mel dorazit v tydnu, tak jsem na to hooodne zvedavej;-)

            0 0
            • beavis  

              Tak dil dorazil, prdnem ho do vidle a nechame se prekvapit jak nam to vyleze:-)

              0 0
      • PavlikXSS  

        Akorát to vypadá že hadice k přední brzdě je krátka

        0 0
        • allrose  

          z toho pohledu to není vidět,teď je konečně „správně“ dlouhá

          0 0
          • beavis  

            Tak s kamosem jsme kit vymenili a jak se ted vidlici krasne hovi na 150ti:-) Cim vic milimetru, tim vic Adidas.-)) A jak vidle chodi oproti my Foxine 32 Evolution, to je sakra rozdil!

            0 0
            • doubleingram  

              Do want. Centak za litr mnimalne, no neber to :)

              0 0
            • allrose  

              jako že po výměně chodí líp, nebo jen oproti 32?

              mě ještě chodí hůře na drobnosti,než se pořádně zajede a vyndat poslední špunt ..pak bude ok

              kámoš má fox 32 a ta chodí hezky,po repasi také trochu tupá

              0 0
              • beavis  

                Origos sem mel na kole prave 32 Evolution 2015. Ta mi chodi hodne divne, beha trhave, ma velky odtrh.....oproti tomu ta 34ka Performance 2016 kterou jsme zvedli maka jak cert.

                0 0
                • allrose  

                  tak to jo,trhavé pohyby nic moc (změnit mazadla?),tak užívej..mě po 2 měsích se začali lepit gufera,už jsem to přestal řešit

                  0 0
                  • beavis  

                    Kdyz ted mam tu 34ku (i kdyz jsem ji jeste nezaplatil), tak na tu 32 ted prdim. Mozna ji kuchneme doma, mozna ji dam do TT at na ni Milan mrkne.

                    0 0
    • nomecz  

      trošku se přifařím s lama dotazem , jak moc řešíte dolejvání oleje do vidle a tlumáku ? mám od srpna nerva na 34mm foxu tak přemejšlím jestli to mám nějak extra řešit sám nebo počkat do konce letošní seźony a pak to poslat všechno do servisu na „prohlídku“

      0 0
      • doubleingram  

        Nic nedolivam, cistim a mazu nohy po temer kazdy vyjizdce a po roce hodim na servis. Nejezdim moc v bordelu.

        0 0
      • allrose  

        vidle (fox) by měla vydržet rok v poho

        tlumák (fox) na nervu byl suchý a vrzal po 8měsících....­.domazávám po půl roce a hned po všech ofiko zásazích (vždy suchý) pár kapek,asi 1ccm

        0 0
        • nomecz  

          A co prosimte pouzivas za olej ? Jinak skoro po kazde jizde oboje strikam silikonem.

          Jinak je potreba ten tlumic sundat nebo se to da nejak dolejt na kole ? Jezdim celkem v bordelu a uz ma skoro 2 tis na krku po sezone to bude tak 5–6 takze asi budu muset domaznout

          0 0
          • novas752  

            Tlumic je potreba vyhodit z jednoho oka – toho na pistnici. Potom vypustis vzduch, vysroubujes a stahnes „plechovku“, ktera kryje komory (kdyz to nejde rukou, omotat kusem duse), ocistis, namazes zasroubujes, nafouknes a tlumic vratis do spodniho oka.

            Celkem v bordelu to muzes vklidu delat casteji.

            0 0
          • allrose  

            original FOX Float Fluid ,malý pytlíček ti na sezonu bohatě stačí

            měl by si sundat a namazat obě komory,není to složité,nářadí nepotřebuješ,po­můžeš si kolem (otevřít a zavřít komoru)..tedy klíč na vyndání šroubů co ho drží :)

            „dost“ lidí maže přes ventilek,„časem“ se to dolů dostane přes přepouštěcí kanálek mezi komorama

            0 0
    • AleZ80  

      Já myslel, že tam budou z výroby nějaké spacery a po jejich odstranění se zvýší zdvih. Do Foxek je tedy třeba dokoupit nějaký kit, když ji chceš zvednout, jo? :(

      0 0
      • allrose  

        jo „musíš“ koupit celou soustavu pístnice..asi 1100 s dopravou, u švece byla levnější než kdekoli jinde s podivem:)

        0 0
    • Losky83  

      Ahoj, mám vidlici Fox 32 Performance a měnil jsem tlak a dole jak je červené kolečko odskoku, tak byla otočená na doraz po směru hodinek a byl vidět ten červík. Podařilo se mi s tím kolečkem otočit o tři cvaknutí proti směru hodin a teď s ním nejde hnout nikam. Chtěl jsem ten červík vyšroubovat, jestli tam není nějaká špína, ale bohužel se otočil tak blbě, že je směrem k rychloupínáku a nedá se na něj nijak dostat. Nějaká rada?

      0 0
      • Honik  

        To se stává, kdyz se dostane bordel do te hridelky co ovlada utlum. Patrona se musi cela rozebrat. Kazdopadne pokud je cervik nepristupny, je to prusvih. Myslim ze jinak nez silou to nevyresis..

        0 0
    • Networ  

      A když chci snížit zdvih ze 130 na 110mm? Elite performance 2017

      0 0
      • allrose  

        820–02–400-KIT Service Set: Air Shaft Assy, 34, 110mm, FLOAT NA 2, 1.214" Bore

        zeptat se na bazaru,někdo to tu měnil,nebo švec,nebo říznout a říznout závit :))

        0 0
    • LifeIsRide  

      Čau, dá se někde za rozumný peníz sehnat KIT na zvýšení zdvihu? jendá se o 820–02–365-KIT, u švece ho nemají..:-(

      0 0
    • Booker  

      Čau, rád bych se zeptal, jestli jste někdo upravoval 34 float (r. 2016) tak, aby hezky zobala drobné nerovnosti (začátek chodu)… Mám pocit, že by to mohlo totiž být lepší (když ale srovnám s Rebou dual air)… Chápu, že toto je vidle na jiné účely, ale tak přece jenom… (Spacery mám venku, s tlakem už jít dolů nemůžu, na doraz většinou nejdu.) Co vy, co jste zvyšovali zdvih? Projevilo se to nějak na tom začátku chodu? Díky

      0 0
      • novas752  

        Přidej spacery, budeš moct jít s tlakem níž a mělo by to trošku líp zobat. Taky pomáhá častější servis spodních nohou.

        0 0
        • nomecz  

          není to náhodou naopak ? když jsou spacery venku je to víc lineární tzn by to mělo na jít snadněji do zdvihu

          jinak teda obecně tohle není moc „zobací“ vidlice třeba vzhledem k Piku jako nejbližší konkurenci

          0 0
          • MnemonicJ  

            ale když je dáš do vidlice, tak díky progresivitě můžeš vozit nižší tlaky a tím pádem dosáhnout vyšší citlivosti na začátku zdvihu. Já jsem předělával Fox34 z roku 2014, dával jsem upgrade kit, zvýšil zdvih ze 140 na 160 a dal 3 tokeny. To mi dovolilo snížit tlak a vidlice šlape o dost líp. Nicméně určitě bych doporučil i častější údržbu…

            0 0
            • MlokCZ  

              V první řadě se tu plete citlivost vs jak chodí vidlice do zdvihu. To jsou dvě zcela nezávislé věci a obě dvě mají velký vliv na výsledný projev jak to žehlí.

              S větší progresivitou při nastavení stejná síla pro doraz (jako s menší progresivitou) bude v první části zdvihu vidlice chodit do zdvihu více, ale citlivost to nezvýší téměř vůbec (nižší tlak bude mít nějaký minimální vliv na snížení některých odporů vidlice, ale je to reálně skoro zanedatelné).

              Citlivost si sám nezvýší nijak a mizerná citlivost je hlavní problém proč to dobře nežehlí. A problém jsou jak příliš vysoké pasivní odpory, tak část zhoršení citlivosti je dané tlumící patronou. Pro maximální citlivost může aspoň v poloze open zcela povolit nastavení komprese, ale ani tak to nebude žádný zázrak. I když na druhou stranu v posledních ročnících se Foxky trochu zlepšily ohledně citlivosti (od stavu skvělá citlivost před mnoha lety po postupné zhoršování jak tím, že je vše těsnější, tak cíleným navyšování komprese do stavu opravdu mizerné se to teď zase trošku lepší, ale pořád žádný zázrak).

              Častější údržba pomůže dost, ale pomůže citlivost držet jen na té nic moc originální hodnotě. Bez častější údržby se to ale samozřejmě bude postupně ještě výrazně zhoršovat (to platí pro každou vidlici).

              Já jsem byl s citlivostí poslední mojí Foxky (Floast 32 2015) velmi nespokojený. V originál stavu tragédie, po úpravě se to zlepšilo, ale pořád to nebyl žádný zázrak. Novější ročníky jsou v originále na tom trošku lépe než ten 2015.

              0 0
              • allrose  

                +1

                a ani přepracovaná neg.komora z 2016(rozuměj ještě větší než originální evol komora z 2018) citlivosti nepomohla,jen změnila průběh (u mě ku prospěchu)

                0 0
              • wilda81  

                Jen ať mám představu. Kolik 2018/2019 FOXek s evol komorou a grip/grip2 patronou jsi jezdil, že tu na ně tak pliveš?

                0 0
                • MlokCZ  

                  Kde vidíš plivání na 2018/2019 Foxky? Dlouhodobě jsem nejezdil žádnou. V ruce jsem jich měl (2018) několik. Vůbec jsem nehodnotil celkovou funkci, psal jsem výhradně o citlivosti. Na posouzení citlivosti stačí 10s když už to máš v ruce ( na celkové hodnocení to samozřejmě nestačí). A také jsem psal že se od 2016 postupně zase lepší z toho nejhoršího období do 2015.

                  Jinak v originál stavu opravdu citlivá vidlice nebyla na trhu v podstatě žádná.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    A jinak každý preferuje jiné vlastnostni a někdo třeba vynikající citlivost jako já ani nechce.

                    To ale nic nemění na faktu, jak to s citlivostí Foxek je.

                    A Booker začal dotazem, jak dosáhnout lepší citlivosti a o tom byla diskuze. Ne o jiných vlastnostech nebo celkovém chodu.

                    0 0
                    • Booker  

                      Jj, tak no…

                      Já právě byl zvyklý na Rebu s dualem (Canyon Nerve), pak přešel na Canyon Spectral s Floatem 34 (2016). Byl to docela rozdíl, ale říkal jsem si, že počkám, až se zajede… Ano, četl jsem Tvé příspěvky o tragických Fox 2015 a že ty 2016 už jsou lepší…:) Jenže zajetá už jistě je, trošku se to určitě zlepšilo, ale pořád bych si myslel, že může být lépe…

                      Když mám vyndané spacery, foukám tak 55 psů (85kg), tedy zcela méně, než se doporučuje, když dám méně, tak už se začne sama nořit… Na doraz jdu výjimečně, tedy si myslím, že přidání spacerů mi moc nepomůže (možná se mýlím?!)

                      Jinak po vyjížďce dávám vždy silikon, nohy jsem už taky sundaval (tak po 2000 km)…

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Přidání spacerů v tomto případě už nic nevyřeší. Sice bys mohl foukat ještě menší tlak aniž bys chodil na doraz, ale to by už vedlo akorát k šíleně velkému sagu a třeba v prudkém sjezdu bys měl sag klidně půl zddvihu a citlivost to stejně nevyřeší.

                        Zajetím (to může klidně trvat i 1500–2000km když je u nové vše hodně těsné) se některé pasivní odpory časem trochu sníží, ale nelze čekat zázraky. A pak je také potřeba počítat s tím, že se to projeví až po následném servisu (ale to píšeš, že jsi už dělal). To mírné zlepšení dlouhodobým zajetím zase přebije postupné zhoršování jak se to vzdaluje od posledního servisu.

                        Dual air Reba patří k tomu nejcitlivějšímu, co na trhu v originálním stavu bylo (jednak dual air samotný byl citlivý slušně a pak k tomu Motion control – tlumení, které nepřinášelo žádnou extra funkci, ale na druhé straně nemělo také žádné omezení kompresí v otevřeném stavu, takže ani trochu nezhoršovalo citlivost).

                        U RS jen byl vždy poměrně velký rozptyl v rozdílech mezi jednotlivými kusy stejné vidlice. Třeba Reba se v originále v extrému povedla i až s výbornými 7kg odtrhu, ale také se našel horší kousek třeba i se 13kg odtrhu (vše vždy čerstvě po servisu, stejně jako každá jiná vidlice se to postupně od servisu pomalu a jistě zhoršuje). Po úpravě byla u dual air Reby v podstatě jistota odtrhu 5kg, což je takový etalón jak má opravdu citlivá vidlice vypadat. Pod 5kg níže se už dostala i upravená nějaká vidlice jen zcela vyjímečně (sem tam se našlo něco na pružině, co se tam dostalo po úpravě).

                        Schválně si odtrh změř a uvidíš jak moc špatně na tom ta vidlice je ohledně citlivosti.

                        Moderní trend u vidlic je prostě preference jiných vlastností než citlivost. Současné lepší tlumící patrony přináší spoustu výhoda, ale často právě na úkor citlivosti. K tomu se přidávají větší pasivní odpory (ke kterým Fox přešel před lety z důvodu, že když míval extra nízké, tak zase Foxky velmi často špatně těsnily).

                        Pak se začínají objevovat „zázračné“ nové řešení, které v první části zdvihu vyřazují komprese pro zachování dobré citlivosti (a komprese nejen, že má dva okruhy, ale je pozičně závislá).

                        0 0
                        • Booker  

                          Díky za rozsáhlý přehled, zkusím to teda ještě znovu rozebrat, ale mám pocit, že je to furt zhruba stejné.

                          Jinak říkám – není to drama – jen prostě v porovnání s minulou mi to přijde tupější – třeba kořenité pasáže bych po ní chtěl, aby více kmitala… ale možná se mi to jen zdá… třeba je to tím, že se Spectralem vyhledávám i jiné terény, a tak se cítím více „vykleplý“…:)

                          Každopádně díky!

                          0 0
                  • wilda81  

                    Když v jedné větě napíšeš, že „2015 jsou tragédie“ a v druhé „novější ročníky jsou na tom trošku lépe“, tak mi to nezní moc jako pochvala. ;)

                    Ano, v originál stavu se nedá o citlivosti většiny vidlic moc mluvit. Ano, každý preferuje jiné vlastnosti. Ano, na posouzení citlivosti stačí chvilka, ale určitě bych nedělal závěry z vidlic, které jsem si napřed sám nepromazal a nějaký čas nejezdil. Nové grip patrony a evol komora u foxu citlivosti opravdu dost pomohly. Samozřejmě za předpokladu, že vidlici hned ze startu dáš nějakou péči. Proto jsem se ptal, jestli jsi nějakou jezdil. Za mě je to velký posun kupředu proti tebou zmiňovanému stavu v roce 2015.

                    0 0
    • doubleingram  

      Menil nekdo zdvih vidle na 160 u Canyon Spectral (2016).

      Puvodni zdvih uz me v narocnejsim terenu celkem limituje, ale bojim se, aby to nejak zasadne negativne neovlivnilo geo a jizdni vlastnosti. Resil nekdo?

      0 0
      • allrose  

        v poho+širší rodla

        0 0
        • doubleingram  

          Dik. Nebo predstavec do negativu/nize, if to chapu spravne.

          Osobni zkusenost, nebo jen dedukujes?

          0 0
          • allrose  

            Už to mám skoro 3 roky,loni jsem nahodil spanky 760 (abych se vešel do dveří ;)),50 představec a uchop byl lepší a naopak přidal 1/2 pod.. a začal omezovat zadek

            Na zimu tam vracím 140,je to jezdivějši xc a nejezdím moc kraviny..

            Ta vidle 34 na 160 už se více prohýbá,ale nic co by omezovalo..ale 36 to není,ta pevnost a jistota,přesnost..

            0 0
            • allrose  

              Jo a při větších výšlapech má tendenci se zvedat přední dříve,takže dříve zaléhám

              Uvidím jak se bude muset zaléhat s novým teleskopem 170,když už nemusím mít kompromisní nastavení..

              0 0
              • Honza03  

                U mě na zvedání řidítek pomohlo odebrat jednu podložku pod řidítky…

                0 0
                • allrose  

                  Na techničtější věci.jsem pak jezdil více po předním,než po obou,ale nemám vybranou techniku,jezdím na pomalého hulváta ;))

                  0 0
                  • Honza03  

                    Tak ono obecně potřebuješ mít váhu vepředu, aby jsi mohl zatáčet a měl dobrou trakci na předním kole… (New School technika)

                    0 0
                    • allrose  

                      Zkoušel jsem to 2 roky na spektralovi a tolikrát jsem byl na boudě,že jsem se vrátil za sedlo..

                      Ale jako ano ,na c.jekylovi to bylo nutné,ale těžké točivé endurko 27,5..jak píšu ,jezdím "vytříbenou "technikou pomalého hulváta..

                      0 0
              • doubleingram  

                Díky za informaci, zvedání čekám, to je logické. Ale to mě trápí poměrně málo, páč už s tím jezdím víceméně jen do bikeparků. Tak do toho půjdu. Max to vrátím no :)

                0 0
    • lidumil  

      Dám to sem – změna zdvihu u vidlice Fox F80 X Terra Logic na 100 mm se dělá stejně, jako třeba u FX80 R-L odstraněním spaceru, nebo jinak, nebo to nejde vůbec? YT mlčí … Díky.

      0 0
    • Tomas51  

      Ahoj prosím, aktivují starší vlákno. Je možno Fox 34 rhytm 120 mm snížit zdvih na 100 mm? (Vidlice na grand Canyon 8.0 al), nevíte?

      0 0
      • MlokCZ  

        Rhytm by jít měla, když v manuálu uvádí záznam pro tokeny (pro 100mm uvádí factory installed 4, maximum 5). 34 Float by pak měla jít jen na minimálních 110mm.

        0 0
    • Edwin  

      Nezbyla někomu ta pístnice z FOX 32 120?? Měla by to být tato 820–02–393-KIT.

      0 0
    • MP79  

      Prosim o radu. Poslal jsem na servis vidlici fox 34 sc se zdvihem 110mm a vratila se mi se zdvihem 120mm. Je mozne tuto zmenu provest bez vymeny komponentu(schaf­t)? Dekuji

      0 0
    • Jeanes  

      Ahoj, mám dotaz – mám vidlici Fox 34 AWL 120mm – je možné zvýšit zdvih? A pokud ano, tak o kolik max by to bylo rozumné, abych nějak zvlášť nerozhodil geometrii? Je to celopéro. Díky

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.