Přestože v historii je o ráfcích spoustu, kladu si otázku který z uvedených dvou? Jezdil jsem dosud DT Swiss 10tkm bez centrování,ale dosluhuje.
Přestože v historii je o ráfcích spoustu, kladu si otázku který z uvedených dvou? Jezdil jsem dosud DT Swiss 10tkm bez centrování,ale dosluhuje.
tohle jsem ted taky resil, udejne je to skoro to samy, Mavic to dela pro DT, jenom je malicko jinej profil…
težko radit, viděl jsem jak lempl zničil dtčko na nevinejch kořenech na točnou. Mě 717 ráfkový docela držej, na fullu jsem zadnímu disc naložil přespříliš a budu rád že doklepe sezonu, ale jeto tím že jsme měl volnější výplet kvůli alu niplům (praskaly). O 717 se říká že vydrží hodně ale musí být hodně utaženej výplet. Váhově jsou nastejno. Podle mě je to jedno :)
tak tys mi ty moje krasny kola pozabijel?:-))
přední žije ale zadní je dead :( ráfek na pár místech promáčklej (na to nemá vliv výplet jako spíš moje prasení). Už mi ruply 4 dráty a 5 niplů. mám poslední modrej, bojim bojim… počítám že v zimě napletu novej ráfek, niple si ale rozmyslim, ideálně obyč v modrým eloxu, alu budu hodně zvažovat, je to papír, ikdyž možná kdyby se měnily po sezone tak by držely líp
anebo se naučim jezdit :)
kdyz ti rupnou brzo tak je to ok, pry je problem ze muzou zarust. A za rupnuty draty rafek nemuze, to spis vyplet – ze to refek preziva bez ujemy mu je spis ke cti…
no jasně, to já si jen tak povzdech nad alu niplema. osobně bych na fulla volil 717front 321rear a dost možná to tak zkončí, příští rám chci min 120 a to už je třeba držák.
tedn ráfek teda vydržel 100× víc než 221 kterej je zprohýbanej jak kdyby ho zvejkal hroch :) ale stejně jsem ho dost zprohýval i přes 2,25 gumy (albert a RR) což je divný ne, ikdyž jsem to nevozil na šutr…
jestli si nechas pevnaka, tak na traila ber 150 ;-) Tedka nove jezdim 130/120 a klidne by to sneslo vic – ale mam jedno kolo, tak aby se na tom dalo i trosicku chrtit.
no to bude dost vázaný na to co seženu a taky na vidli, je mi jasný ze 105 by na 120 bylo proxi ale dalo by se, ale na 150 už by to nešlo. a na rám a vidli už nebude :( HT je jasný na závody není nic lepšího (do 100tkč) :)
Budou v pohodě oba, záleží co rychleji a líp seženeš :-)
Ono je to asi jedno, ale hlasuji pro Mavic :)
Ten DT Swiss se mi vzadu lehce roztáhl u ventilku, takže chytá za V-brzdy (po cca 9,5tkm).Co nižší modely jako Mavic 317, 117 nebo jiné – je výdrř srovnatelná? Dráty zase DT Swiss?
DT- dělá asi nejlepší dráty, určitě nešlápneš vedel. Po 9,5 tis.Km na to už měl nárok, ale asi bude ruplý. Mě to udělal Mavic.
Jestli je 317 nizsi model, tak 717 disc bude taky, jelikoz je to jeho nastupce.
Neco o znaceni rafku Mavic:
1,2 OEM rims generally – lower quality 3,4, Older Alloy Rims, not seamless welded. Older but good and strong 7,8,9 Newer Allowy Rims, seamless welds 7 and 9 are tube rims, 8 is the tubeless line
Second two numbers is the rim width in mm for that line of rims.
Prefix: XC Light XC XM Beefier XC EX Extreme or Freeride
DT Swiss je urcite vic kůl.
A co SunRims DSC2-XC, udávaná váha 405g. Má někdo zkušenosti?