Ptam se protoze jsem presedlal z HT na Full a je to docela znat. HT mel kolem 11kg a full ma lehce pres 15kg
Ptam se protoze jsem presedlal z HT na Full a je to docela znat. HT mel kolem 11kg a full ma lehce pres 15kg
nevim, ještě jsem se ho neodvážil zvážit. ale kolem tech 15 mít bude.
To nebude jen v ramu. Ledaze by sis poridil 6kg sjezdovej ram :)) Ale jestli te to uklidni, muj HT vazi 17kg.
Uz me to pekne sere. Zas to pada :(
12,25 kg. Merida Trans Miss., PACE RC40, HOPE MONO M4, HUGI 240 disc, XT/XTR, SRAM rukojeti, Eg Beaters, Schwalbe RAcing Ralph, Pells.carb. řídítka, sedlovka, plateau ti sedlo.
Muj vazi 13 kg – Spesl Enduro na veckach
sugar 3+, asi 13,5
No moje první HT No-name vážilo 18Kg Pak moje starý HT XC 13,5 následně po úpravě na hobby 4X 15Kg Teďka můj HT Agang váží podle zvolenejch vejpletů 14něco(„XC“ vejplety) nebo 15něco(dh vejplet). Bráchův dyrták s pevnou vidlí 17KG, předním měl taky DH fulla od Benestu a bylo to hodně přes 20Kg. Jo taky sme měly freeride Rockmachine 17 Kg Ale, že by ty rozdíly byli tak znát říct nemůžu.
Neběhás s kolem na ram… chtěl sem říct nejezdí cyklocross :o)
co bych dal za 15.. Muj má asi 20.(myslim kolo:)
To je tak akorat, aby to bylo lehky a jeste to neco vydrzelo. Teda na Fulla. HT muze byt i lehci, tak kolem 18kg :)
Ten muj toho vydržel hodně, zatim jen dvakrát praskl. A to de!. Na ten věk (mluvim stále o kole:)
muj ma 12,8kg, Scott FX2, kotouce formula, kola Mavic Crossoroc, Tufo MTB plastovky
Petrovo RB Monster SX – 13 kg;-)
12kg. Merida LRS, Vcka, kolesa Mavic/DT, Marzocchi Marathon. Loni to bylo asi o 1kg vice, ale zvladl jsem vic, nez ted :)
ktora merida je to presne?
V kaktuse maju zlacneny model 2003 s kompl XT tusim za 36. Vies mi povedat kolko to vazi bez pedalov, sedlovky, sedla a kolies? Pripadne aj bez vidle, je tam nejaka cudna. A ci to unesie ca 100–110 kiloveho tlstocha.
2003 :) Viem ti povedat presne vahu ramu … s tlmicom, bez pruziny, z upinakom na sedlovku, hlavovym, skrutkami a nalepkami vazi cca 3100g (plus/minus) pri 20". Tlmic bez upevnovacich skrutiek ma 288g, upinak sedlovky 60g. Co sa tyka hmotnosti, tak vzduchovy tlmic povedal by som, ze maximalne do 80kg (vratane oblecenia a batohu). Nad tuto hmotnost jedine s pruzinou ( +154g). Nad 100kg moj nazor je ten, ze nie. Je to XC full robeny na lahke vahy, presnejsie povedane pre zeny v time Merida :-)) Novsie modely 2004 maju imho lepsi ram, ale zadna stavba je rovnaka, resp. vylepsena, ale ta z roku 2002–2003 zvykne praskat tak ci tak. Na vahu 100–110kg by som doporucil nieco ine, napriklad Specialized Stumpjumper FSR Pro, je aj o 400g lahsi (predava sa ale za asi 40k, a to bez hlavoveho, zato zo sedlovkou).
myslis tu meridu hned pri vstupe do predajne. to je tusim zakladna merida so santour vidlou a deore komponentami
Jestli je cervena tak je to 2 model ze styrech v roce 2003. Puvodne 50tisic Sk, ted tech 36k.
Ted je jich vice.
tato bola asi v strede dlzky predajne vlavo. Ale uz dost davno, ked som kupoval Alenke bike
cca 13Kg s pružinovým tlumičem s Marz. MXC ECC 100mm vzduch, osazení LX. Zdvihy 100+125 vzadu.
a co to je za fulla
K2 3000(bývalý Proflex) – Jednočep Easton
Mrdida Trans Mission – vazi se vsim vsudy mene jak pytel cementu, coz je dobre. To vse vsudy je to, co visi na ramu: pumpicka, duse, naradi, kosiky, blikacky, skoro pulkilova sedlovka, skoro pulkilove riditka, 2,2kg 120mm marcoki, predni batnik, neopren chranice, flasa s vodou, 860g zadni plast, nalepene bahno atd
Tak Ty letos vozis neopreny na vidlici, nebo jsi myslel na ramu ?
Jak jsi celkove s tou Mrdidou spokojenej ? Je to to, co jsi cekal ?
neopreny na vidli ne, buh chran. Na ramu. JInak s jiznimi vlastnostmi jsem zatim spokojen, ale jeste nemam moc najeto na to abych mohl delat nejake zavery. Si musim zvyknout, ze to nedrnca,ze neni treba tolik brzdit, jako na HT. A Zvlaste vyjezdy terenem si pochvaluju, trakce zadniho kola je perfektni.
zajimavy je, ze v poslednim velu trakci zadniho kola fulu pri vyjezdu oznacili za precenovanou vlastnost fulu :-))) je pak s podivem, ze ackoliv jsem vloni najezdil mnohem min nez kdykoliv predtim, mam dostatek fyzickych sil na vyjezdy, ktery me kdysi na HT dost trapily :-)
ve Velu jim to sem tam ulitne, mozna mluvili v souvislosti s fully se SPV a podobnymi udelatky, ktere z fula cini HT.
nee, to byl clanek, jak si vylepsit pozitek z jizdy na HT :-)))
ten článek mě docela naštval,protože nás fullisty hodnotili jako méně technicky zdatné,což je blbost.Kdo jezdil HT a přešel na full,tak o žádnou techniku jízdy nepřišel.A navíc jejich rady jako třeba odpružená sedlovka mi přijdou dost zcestný.Já osobně mám Giant NRS,váha 13,2.Můj HT váží 12.5,takže není co řešit.
No jo, tedka cislo 5 co jsem cetl, tez jsem nazel zopar blabolu.
Velo je zajímavej časopis, ale docela bych se chtěl někdy pobavit a pojezdit s borcema co kola testujou :-)
Máš jedinečnou šanci! V pátek začíná VeloCamp :-)
no mozna bys byl prekvapenej, ze to maj v hlave docela srovnany, Tomase Taicha znam osobne ze spolecnejch vyjizdek a rozhodne myslim, ze vi, co pise a o cem pise, mozna to obcas jen spatne vyzni…
)))))))))))))))-: nemam prachy koupil sem si kolo a tedkom nemam penize na akce, zel bouhu
13kg, ale chystam odtucnovaci kruru. Este na ni musim ale pripravit penezenku…
merida big air… vazi to asi tunu… :)
ve 20,5" to ma holy cca 14,7kg a v plny polni sem tak na 16,5kg..
neviem kolko presne vazi moj bajk ale nato ze je to hlinik vs karbon celkom vela ale je prevda ze tam mam plaste kenda kinetics DH 2,35 ktore vazia vela a mam v nich 3 duse proti prerazeniu plus rst tlmic ktory ma asi 2 kila :-) plus nerezovi kryt prevodnika 3mm plus napinak asi pol kila momentalne ho nemam doma tak neviem presne v gramoch ale hned ako pride z operacije ho odvazim
kolik na tom najezdis???? :)) dve tri stovky tejdne asi ne, co?? :)))
vela fakt nie :-) sem tam sa doteperim z vytiahnutou sedlovkou ku trati na najlachsom prevode max 2km. ked chcem natahat kilometre beriem otcove XC svoje este len davam do kopi
update: po vymene ramu a zrevidovani ne/povinne vybavy jsem uz jenom asi na 15kg v plny parade.. ;)
Proboha co máš za rám?!! Já mám Spyder FS-3 a běžnou výbavu LX, Tektro atd., vidle RockShox Jett a váží to kolem 13kg. 15kg už je dost, hlavně pokud to někde přenášíš.
norco fluid 3
Vypadá nezničitelně :-)
Norco Team DH 20kg a HT Norco 4hun 15kg.
Giant NRS, XO, X9, Marz. Marathon SL, Mag. Louise, Mavic Crosslink, Michelin, XT. 12,4 kg
giant nrs2 (03) ±13,5 kg v standardni vybavě ,v3comp s tachacem,blikackou,2.1 plastema a mozna jeste pribere(vidle)
Giant NRS2(2003) s Marzocchi MX+Eta a CrankBr. pedalama 13kilo orig vaha bez pedalu a skarebem cca 12kilo
pokud vim tak prodejni vaha byla 12.6kg- za pouziti 1.75" dusi a pythonů- ja pouzivam tezsi duse,plaste a sedlovku- nechapu jak si se s tak tezkou vidli dostal na 13kg to mas 16"ram nebo je chyba ve vazeni
no clevece nevim, mozna mam nakej extra povedenej vzorek… velikost je 18.5"(nebo tak nejak) tech cca 12kilo bylo na osobni digitalni vaze(treba je v tomdle rozsahu nepresna???), plaste byly python 2" tech 13.0 kila vazeno v 69tce na digitalni zavesne vaze, vymeneny akorat to osklivy meky sedlo za Selle italia Flite titan(mozna plaste byly trochu sjety, nebo vymeneny)
a nebo je chyba ve vazeni… ale 2×??? jo a este… nemam menitelnej zdvih – bylo to kolo z testu, udajne ty co se tu maj prodavat maji menitelnej zdvih
mam vetsi velikost,menitelnej zdvih, puvodni sedlo-vyhovuje, tezsi plaste, sedlovku, pedaly- to bych pochopil rozdil 0,5 kg, ale s marzochou -to mi hlava nebere.....
leda ze bych to sved na presnost vazeni- pouzil sem metodu kterou tu nekdo popisoval pred mesicem- zvazim sebe +kolo a pak sebe samostatne.
…digitalne vahy maju casto krok 0.2 kg.
No právě kvůli váze jsem podniknul obrácený postup (z fulla na HT). Rám od fulla jsem schoval a až si přestanu hrát na maratonskýho závodníka a budu chtít jezdit normálně – blbnout v pohodě a klídku, tak to zas přehážu. Jinak full měl 14 Kg, nynější HT má těch 11. Rozdíl ve váze je fakt dost poznat.
Kona Kikapu 2003 v 19" má něco kolem 13,5–14kg a vzhledem k tomu, že mám těžký kosti :) tak mi to ani tak nepřipadá. Uvidím až na tom pojedu víc jak 70km.
RB Speedster, X-Fusion O2-RC → 100 vzadu, Black Elite 100 , LX + XT přehazka, Avid SD5 : 12,5 kg Rozdíl proti dříve používanému HT 11,5 kg na rychlosti nepoci?uju (furt je to dřina :) ovšem páteř mi děkuje na každém kořeni.
Mám bezčepovýho fulla jako je ten pd PELLSu, ale roury má jen hliníkový. Vidle Marcoka MX Comp ETA, tlumič DNM vzduch/olej, véčka, pláště Python. Nestavěl jsem to na hmotnost (36 drátů 2mm, tlustostěnný řidítka, celoželezná kazeta, atd) a má rovných 14 kilo s pumpičkou, tachákem a zadní blikačkou. Velikost? 22 palců, měřím 192cm.
a zbytek karbonove sedlo,riditka, sedlovka, eggbeatre, karbonove kliky, helium misto vzduchu … :-)))) … ale ne delam si srandu :)
F?ypálku! Sedlo Ritchey Pro, sedlovka Comp, pedály V3 Comp, kliky Sugino Impel a v pláštích poctivý Rubeňácký duše! :o) + :oD
Někde na iDnes sem čet,že si nějakej frejer(Canon a dale)koupil fulla s 5,5 kg:))
muj ram MONGOOSE TRIMPHE s FOX FLOAT R tlemicem ma cca 2,7kg …
11,5kg Scott Gzero karbon 17"
muj 13..spešl sx4 frame..o)
RB Speedster 12050 gramů se všim všudy… (viz. BIKES)
12,50 kg
RM Element – 11,6 kg s 2,35 plášti
Plaste spis jako Point nebo Schwalbe? Tam je kilo rozdil :)
Maxxis Larsen TT
Odhaduju 11–12 kg. Nikdy jsem ho nevážil. Jestli někdo z vás ví kolik váží Scalpel 900, tak mi dejte vědět samotnýho by mě to zajímalo.
Mrazík lehce pod 25kg:-) ale nemám to přesně zvážený:-) a Stinky je lehounká… tak 15–16kg:-)
Někdy to přesně zvážím…
rb 18 mrdida cca 12,5
Norco Fluid2 asi 15kg
moje kona bear, fox float r, junior t, maxxis 2,5 vazi asi 18,5 kg. ale super povozenicko
10,9 – 11,2kg – podle pláš?ů ;Scalpel 3000
Takze ted to mam 12,96kg
Ale sou tam tezky plaste (Z-Max a nejaka Kenda), takze se „zavodnima“ budu pod 12,5. Ale zase asi pribudou rohy (80g).
14,7 kg = Jamis Dakar XLT. Celkem pohoda.
Moje GT I Drive2 má cca 15kg, což není málo, ale při mých 100Kg to až tak nebolí. Pak jedu, dám si nějde pivko – 0,5 kg?, něco dobrého při pohodové jízdě do žaludku taky spadne – takže nač si s tím dělat vrásky – pokavaď to pode mnou nepraskne, tak dobrý.
No ty jsi můj člověk :-), já ani nevozím pití sebou. Hospůdek je všude dost a když se mi do hlavy vloudí myšlenka na lehčí kolo, tak si řeknu, že když shodím 5kg, ani to nepoznám a bude to levnější než ta super sedlovka :-)
Z-Max mě totálně nadchnul! Na ledu, sněhu, listí drží jak přibitej, vůbec se nesjíždí a je „skoro“ zadarmo. Asi si je nakoupim do zásoby
ikdyz tak nevypada tak je to skoro stejna guma jako WTB velociraptor.taky zadarmo:-)
z maxy jsou dobrý, ale na ledu bez hřebů nedrží nic a měkký jsou taky dost jako skoro všechny ritchey.Možná jen brzdím až na poslední chvíli, ale sjel jsem je za 1/2 roku.
Ja mam toho Z-Maxe 2 roky. Vozim ho od podzimu do jara a je furt stejenj – vubec se nesjizdi! Je hodne sirokej (jak Sch.Big Jim 2,25).
10.9kg, SpecializedEpic2004,FOX, XTR, CrossMax…a ine lahodky :)
něco málo přes 11kg. Scalpel na SLkovejch Crossmaxech carbon lefty a tím nejlepším co světlo světa vidělo. Roox,XO,XTR,Marta.....pláště Conti.
a pilot taky?:-)
Pro všechny loviče gramů bych měl celkem podnětný nápad – jak vidím, kačáky vás až tak nelimitují -takže takto:
Vaše stehenní kost by šla určitě nahradit odlehčenou náhradou – titan? – a deka letí dolů. Karbonový pás implantovaný místo nesmyslných a těžkých kůstek chodidla a v něm natvrdo kufr skrz pokožku – paráda – při dostatečném otužení není potřeba tretry – tuhost a lehká váha zaručena.
to je cesta pro ladiče…