Zdravím všechny,hodila by se mi rada.Váhám mezi těmito dvěma koly :www.trinnity.cz/DetailPage.asp?…, www.bike007.cz/…l-ex-5-2007/ Jestli už se kouknete,hodila by se mi taky rada jakou vel. rámu Měřím 180,předtím jsem měl TREKA 18''.
Zdravím všechny,hodila by se mi rada.Váhám mezi těmito dvěma koly :www.trinnity.cz/DetailPage.asp?…, www.bike007.cz/…l-ex-5-2007/ Jestli už se kouknete,hodila by se mi taky rada jakou vel. rámu Měřím 180,předtím jsem měl TREKA 18''.
imho by ses mel na kazdym projet, to by mohlo v rozhodovani dost pomoct. nevim jakej v nich bude rozdil, treka uz sem zkusil, ale s tim cube zadny zkusenosti nemam. ale vypada nadherne, to teda jo :)
Cube je fajn – pokud ti vyhovují (spíše) kratší rámy. Na 177 centimetrů výšky mám 18" rám a sedí mi přesně.
Víc se mi líbí ten Cube :-) Má lepší výbavu (je taky dražší).Bude mít asi menší zdvih vzadu, ale to je na tobě, na co to kolo hlavně chceš. Velikost na 180 cm bývá u fullů většinou 18".
mě se taky víc líbí ten Cube, tlumiš od suntouru je pro mě ale velkou neznámou, ale zbytek za ty prachy ujde..
Víc se mi líbí ten Cube, ale stejně bych do něj nešel. A jako že dle profilu můžeš vidět, že Cuby se mi líbí :-) Za stejnou cenu jako ten Cube je www.canyon.com/…s/index.html?b=46 což je osazením úplně někde jinde (nejen skvělý základ rám + tlumič + vidlice, ale i zbytek osazení je dost slušný).
:-) tedka si vážně překvapil .-)
Tenhle postarší Trek je hrozně těžké kolo, všechny komponenty naprosto základní a ještě to zadní pružení není ideální. Je pravda, že je o 10000 levnější, ale i když na něm všechno vyměníš, nikdy to nebude ten Cube. Prakticky jen tlumič a vidlice stojí za řeč. Rozhodně Cube.
Ale v téhle váhové a výkonové kategorii se dá podobné pořídit i za méně. Být tebou ještě hledám a nebo zkusím rovnou Canyon Nerve.
Mezitím to napsal Mlok :-)
Asi bych šel do TREKA, sice nevím jak se chová tlumič, ale osazení není zase takový rozdíl oproti CUBE, akorát asi vidle bude pracovat trochu jinak než Recon (propastní rozdíl tam zas nebude) Za 27 tkč to je dobrá volba. CUBE bude asi větší švihák,TREK zase bude hravější v terénu. Velikost to asi chce zkusit 17,5 asi bude problém, ale raději zajdi někam do shopu a vyzkoušet. Já mám 185 a mám 19 a je akorát.
To Mlok až bude chtít CANYONA, tak to tady napíše. Honza 553 tady dal výběr biku a z toho chce poradit, tak mu prosím tě necpi zase CANYONA. Je to dobré kolo, ale nemusí snad všichni jít s trendem CANYON, jak k tomu příjdou ostatní výrobci :-))!
Jednak jsem napsal, které z těch dvou bych bral raději, kdybych nemohl volit jiné. Dále ten Trek nestojí 27tis. ale 32tis.
A hlavně to podle mě za ty prachy není vůbec dobrá volba. Ten tlumič se k té celkem progresivní stavbě ani trošku nehodí (protože je také hodně progresivní), výsledek bude šíleně progresivní. Kdyby to bylo aspoň s Fox tlumičem nebo jiným méně progresivním… Dálě nevim, z čeho vyvozuješ chování těch kol. Já si tohle moc napsat nedovolím, protože konkrétně tenhle model Treka jsem nejel. Pokud vyjdu pouze z geometrie, tak bych to odhadnul přesně naopak, úhly mají téměř totožné, hlavní rozdíl je, že Trek je výrazně delší (a to jak horní rámová trubka, tak rozvor). Tedy určitě nebude hravější, maximálně bude právě větší švihák.
A pak ohledně Canyonu. Kdyby to bylo pouze o trošku lepší osazení, ale ten Trek v kombinaci s tím tlumičem bude i výrazně hůře fungovat a osazení je zcela úplně někde jinde. A cena je téměř stejná.
A u Canyon nejde o trend, ale prostě u těch nejlevnějších modelů bezkonkureční kolo. U těch dražších je pak situace už jiná, ale ne v cenách 30–35tis.
A dodatek z praxe. Ten Cube je s vidlicí na 100mm dost hravej (současný XMS má stejnou geometrii jako 06 AMS, teď je AMS o pár mm delší), mě přišel skoro až moc hravej a seděl mi mnohem více s vidlicí na 115mm, kdy se nepatrně prodloužil rozvor a snížil hlavový úhel a kolo se tak zklidnilo (lépe drželo stopu, ale už bylo méně hravé).
Taky nové modely od Treku už jsou osazené snad všechny Fox tlumiči.
U Canyonu to bylo u ESka 07 podobné, taky tam ten Pearl nebyl zrovna svojim průběhem ideální (moc progresivní). U vyššího zdvihu a zaměření toho kola to vadilo aspoň o něco méně. A také to letos nahradili Fox tlumičem (u AM modelů) a to rovnou hned s velkou komorou (ideální pro to kolo).
na zadní vidlici Treka by se uživil jeden čep u zadní patky, není-li, tak zadní pérování bude z principu méně funkční než u Kuby, kde ten čep vidím – ale možná je to jen info typu „jeden mechanik povídal“, já jsem měl k dispozici Treka s 12 cm zdvihu a ten už tam čep od kamoše Horsta má a proto péruje, jak o život
Ten čep tam při tom zdvihu opravdu ani moc nutný není, pokud je tam správně navržen materiál aby pružil (a to předpokládám je). Přeci jen tam dochází k minimálnímu pohybu.
A který prosím tě Trek má čep od kámoše Horsta?