• rc.martin

    Zdravim omlouvám se předem za tento theadr, ale v historii jsem toho moc nenašel. Chystám se koupit nový rám za cca 10k, jezdím xc cca 4000km ročně. Jaký rám by jste mi doporučili :-)

    Anketa: Jaký rám?

    8x
    25%
    9x
    28%
    8x
    25%
    0 0
    • nooski  

      Protože Duratec za tyhle prachy nový neseženeš, tak jedině RB. Záleží jaký rám se ti líbí nejvíc. Já bych čel do CRR.

      0 0
    • destr  

      Můžu doporučit luzifera, vypadá skvěle…navíc váha je v porovnání s RB uplně někde jinde…nevím, co na RB všichni vidí.

      0 0
      • raceman  

        ruční práci, možnost vlastního dizajnu, to že ti po 2 letech nepraskne :)

        to zas bude… :D

        0 0
        • tomaschek  

          tak ať praskne, záruka je 5 let a aspoň bude nový :-)

          0 0
        • Lucke  

          o5 by se tu dalo namitnout..myslis, ze je rucni prace lepsi nez kvalitni svarovani na strojich?:)

          0 0
          • jIrI___  

            neni…

            0 0
          • nooski  

            Pokud to někdo umí, tak jo.

            0 0
            • jIrI___  

              a taky podle toho jakou ma svarec naladu, jak se mu chce,… Pdle me budou stroje svarovat ve vetsine pripadu spolehliveji nez clovek, ktery vetsinou dela chyby…

              0 0
              • nooski  

                Jo když si představím jaký vlastní život si vede můj kompl, mobil, jak „skvěle“ se občas chová DVD přehrávač. Skládal si už kolo na rámu s obyčejným Taiwancem a na RB nebo DC?

                0 0
                • jIrI___  

                  Skladal jsem si svojeho taiwance co mam v profilu. A nemel jsem potrebu na nem nic zafrezovavat nebo opravovat. A nemuzes srovnavat svareci linku s DVD prehravacem, mobilem, atd. ;-)

                  0 0
                  • XC-biker1  

                    A proč by nemohl srovnávat svářecí linku s počítačem? Vždyt ta linka je jen komponent počítače bez kterého by byla uplne kničemu. A pokud dostane linka nějaký chybný případ od počítače na kterem je zrovna nějaká chyba, tak ejhle,a najednou je třeba svár o pár mm posunutý :)

                    0 0
                    • jecnak  

                      OMG

                      No a kdyz je na Tchaiwanu zemetreseni…

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Divej, neni pocitac jako pocitac. Prumyslove pocitace jsou odlisne od tech, co ma kazdy doma na stole. Nebo myslis ze treba ve Skodovce a vubec vsech automobilkach obsluhuji vsemozne roboty pocitace, ktere nakoupi nekde u prodejcu vypocetni techniky? :-)))

                      0 0
                      • XC-biker1  

                        Tak to ne jako, ale proste jen říkam že každý počítač může chybovat dojde li k nějaké poruše.

                        0 0
                        • jIrI___  

                          A clovek chybu neudela? Podle me je pravdepodobnost lidske chyby vetsi nez pravdepodobnost poruchu robota. A navic u robota ti to hodi error a vyroba se zastavi. clovek si chyby ani nevsimne a vyroba pokracuje vesele dal…

                          0 0
                          • KAPLIS  

                            Chybovat je lidské, ale porovnávat ruční výrobu s linkou je trošku mimo. U linky z jedné strany „sypeš“ trubky a z druhé strany se „sypou“ do kontejnérů rámy. U ruční výroby ten rám projde několikrát rukama lidí co je dělají. Není to jenom svařování. A pokud je někde chyba, dá se docela dobře odhalit (většinou). Moje volba je jasně pro ruční práci (čest).

                            0 0
                      • Vegan  

                        Divil by ses u nas Rotacku ovladaji 4× DELL PRECISION 380 a kdyz se nejaky znich vykuti je nachystan zalozni jen prepojis kably a jede se dal

                        0 0
                • nooski  

                  Formulace trochu pokulhává. Na obyč. rámu z Taiwanu a na RB nebo DC.

                  0 0
      • nooski  

        Protože neudělá křupy křup, protože vydrží určitě déle než hodně zeslabovaný luzifer. Možnost výběru vlastních barev. Ruční páce, naprosto dokonalé dílenské zpracování. Nějakých pár gramů je na rámu naprosto mimo mísu, aby sloužily jako argument.

        0 0
        • destr  

          nějakých pár gramů je 400 ;-) a záruka pět let o něčem svědčí si myslím…

          0 0
          • roud  

            To že máš na něco záruku ještě neznamená že ti to vyreklamujou … zatímco RB má myslim přístup k zákazníkům naprosto Super :o)

            0 0
          • nooski  

            Pořád mi ani 400g nepříjde jako rozumný argument na rámu. By mě zajímalo jaké mobily nebo nářadí na kole vozíte a kolik váží ;-) A i RB má na rámy 5 let záruku a narozdíl od dálnovýchochodového No saintu mu tu výdrž věřím.

            0 0
            • jecnak  

              No-Saint ma taky 5 let.

              0 0
            • Gorgov  

              400g na ramu je sakra hodne, rozhodne bych radsi lucifera nez jakykoliv RB na xc. RB umi sjezdaky a tim to bohuzel konci a nic s tim nenadelas. Myslim ze by spousta firem dokazala udelat tezkej hezky udelanej relativne drahej ram, al jde prave o pomer vyhon/vaha/cena a tam se RB naprosto nechyta. A to je strohej fakt:)

              0 0
              • destr  

                Přesně tak, když sem vybíral rám, tak o RB sem uvažoval asi tak 2 sekundy, než sem zjistil cenu…radši bych vzal supa,kteryho sem taky vážně uvažoval, než RB, ale to je můj názor a pocit.

                0 0
              • RedAce  

                a silničky :-)

                0 0
            • dancing dog  

              400g? Tak to je pro mě trapárna, já bych zaznamenal tak rozdíl o 4000g .-) a ikdybych nebyl tlustoprd, stejně bych považoval extrémní honění gramů za hovedzinu…

              400g ?! To mám někdy jen po kapsách u Bushmanek…pche

              0 0
              • MlokCZ  

                400g na rámu navíc je 25% jeho hmotnosti (vztaženo k 1600g rámu). Pokud bys to takhle bral u všeho na kole, tak místo 12,5kg kola mám 15,5kg a hned tu máš ohromný rozdíl.

                A pokud chci nějakou rozumnou hmotnost kola a ani nemusím být nějaký šílený gramhonič, tak musím aspoň trošku hledět na váhu u všeho, protože u všech kompenent ušetřit trošku je levné a jde v pohodě. Pokud ale někde na to budu úplně kašlat, třeba u toho rámu a pak to dohánět jinde, tak se nedoplatím.

                0 0
                • Blabas  

                  Na rámu hmotnost vadí nejméně. Setrvačníky! tam je to znát tj. kola, pláště. Oceláky maj kolem dvou kil a jedou stejně jako o 700 g lehčí hlína. Vlastní dlouhodobá zkušenost

                  0 0
                  • kubad  

                    vadí všude a jak napsal MlockCZ pak se to musí doháňet draze jinde

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Na rotačních částech vadí trošku více, ale ten význam se tu přehání. Pokud je to na obvodu kola, tak je to pouze 2× horší než hmotnost jinde (tohle už je ověřené a správně spočítané).

                    A na obvodu kola se šetří špatně, protože nebudu jezdit nějaké pláště, které nedrží a budou náchylné na defekty jen kvůli hmotnosti.

                    700g na rámu co uvádíš je tedy to samé jako 350g na obvodu kola, ale to platí pouze pro zrychlování. Při rovnoměrné rychlosti do kopce je gram jako gram a je jedno kde ho vezeš.

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    A jak to kolo jede se s malou změnou hmotnosti až tak neliší (tedy minimálně ne pro mě turistu), ale jak se ovládá v technickém terénu a zvedá na moje menší skoky a další věci se dost liší s hmotností. Kilo rozdílu už je znát dost, to už poznám znatelně.

                    0 0
                    • Blabas  

                      Já tedy ne, ale stáhnout z kola kilo dolu, by bylo hodně znát na peněžence. Otázka je, jaké máme motivace kolo „zeštíhlovat“. Prakticky všichni honiči gramů, co znám, jsou tak trochu posedlí a utrácí za kraviny, navíc se u toho tváří, jako by pár titanových šroubků pomohlo k lepšímu výkonu. Ušetřit za každou cenu váhu na rámu, tedy při nákupu do 10000 a při vlastní hmotnosti skoro metrák, jestli jsem četl správně, je přiblížení se k riziku, že místo ježdění se budou řešit reklamace se zlomenym rámem.

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Presne tak. Kdyz jsem premyslel u svojeho biku, jak shodit kilo vahy dolu, dostal jsem se pomalu do desetitisicu… Za nejakou tu vahu dolu mi ta investice fakt nestoji, at si rika kdo chce co chce.

                        0 0
                        • nooski  

                          Zahoď kotouče, nasaď véčka a dej pevnou vidli a je to dole.

                          0 0
                          • jecnak  

                            Moje rec, dneska jsem jel na celopevnaku s veckama, parada. Clovek si uzije teren.

                            0 0
                            • jIrI___  

                              Tak to ja zas budu setrit aspon ty ruce, kdyz na fulla nemam :-))

                              0 0
                              • jecnak  

                                Podhusteny 2,35 gumy…

                                0 0
                                • jIrI___  

                                  Na tech by se ale jezdilo hodne spatne po ceste, v pocasi jake panuje ted je to pro moje jezdeni jedina moznost.

                                  0 0
                                  • jecnak  

                                    U nas sucho, krasa. Dneska jsem byl prvne na biku.

                                    0 0
                                    • jIrI___  

                                      U nas dest, na hrebenech zbytky snehu a vsude bahno a podobne sracky…

                                      0 0
          • XC-biker1  

            RB má ted taky záruku na rámy 5 let :)

            0 0
      • jIrI___  

        RB mi pripada, ze je tady takovy kult. Reknes krive, treba i pravdive slovo o RB a uz je zle a urcita cast B-F te zacne nenavidet… :-D

        0 0
        • xentar  

          já nemůžu než připomenout, že „kultovní“ RB se nyní prodává i v neznačkových autoservisech… :-(

          0 0
        • nooski  

          Řekni mi křivé a pravdivé slovo o RB :-) Je těžší, ale nejtěžší věc na kole jsem furt já. Navíc 400g na rámu poznáš opravdu ztěží. Když si prohlídneš důkladně rám od RB uvidíš, že všechny závity jsou čisté, misky hlavového složení jsou nalisované, rám je dokonale rovný, má pořádnou vrstvu kvalitního laku, zadní kolo nasadíš lehce do zadních patek, patka přehazovačky je rovně, v rámu neuvidíš kovové piliny, mufna má zafrézované boky… NAvíc není problém si u RB domluvit co tě napadne i na e-maily odpovídají hned o zákazníka mají zájem a starají se o něj. Nakonec je to ruční česká práce, Rám s duší, ne nějaký taiwanec s nálepkou zrovna toho výrobce, který si ho objednal. Třeba tvůj Pells. Co chceš po firmě, která ne e-maily neodpovídá a nepozná rozdíl mezi stříbrnou a černou barvou? Prostě lapaji :-)

          0 0
          • jIrI___  

            Ja si u Pellse nemuzu na nic stezovat a ani me nenapada nic na co bych si stezovakt mohl. Osobne nevidim zadny rozdil v tom, jestli je ram vyrobeny v CR nebo nekde na Taiwanu. A ze by mel ram dusi? Jak uz jsem kdysi psal v „Nase biky“ ramy RB mi prijdou strasne predrazene. Myslim, ze za tu cenu se daji poridit kvalitnejsi ramy nez RB. To je ale vec nazoru kazdeho jedince. A ani nemuzu rict, ze bych mel nekdy potrebu komunikovat s vyrobcem pres e-mail… Hold, asi jsem vlastnikem jednoho z „mala“ podarenych kousku bez vad ;-)

            0 0
            • kubad  

              škoda že už sem smazal fotky kvalitního rámu Pells s křivou zadní stavbou jak prase, prakticky tam nešlo dát ani kolo rovně ( HT). reklamace výměna bez problémů, ale takováto prasárna prostě namůže opustit fabriku – že by se robot spletl???

              0 0
              • Vilém  

                Nebo krivy zadni stavby Merid. To byla taky nejaka sabotaz.

                0 0
              • jIrI___  

                tak podari se… Vsak rikam, ze mam asi jeden z „mala“ povedenych kousku.

                0 0
          • destr  

            No u toho N-S sem taky neměl nejmenší problém cokoli zašroubovat a pod…a že by byl nekvalitně udělanej a odfláknutej mi nepřijde…

            0 0
          • destr  

            No u toho N-S sem taky neměl nejmenší problém cokoli zašroubovat a pod…a že by byl nekvalitně udělanej a odfláknutej mi nepřijde…a jestli 400g neni nic, tak to nevím, když je to 30%.

            0 0
          • fousek  

            400g uz je hodne, u thaiwance se ti zas nemuze stat ze robot kterej to vari bude mit spatnou naladu nebo mu to proste v ten den nepujde. Myslis ze mi RB udela FSR, nebo VPP? Ze ram ma dusi je marketigove utesovani, ze funkce je to samy co ostatni, ale bud sme to nedokazali vyrobit levnejs, nebo nase znacka ma takove jmeno ze i za tuto cenu si to mnozi koupi

            0 0
        • dancing dog  

          Já mám RB rád..RB a Cube..ale nenávidět nezačnu nikoho, ikdyby na RB přesprostě nadával..nejsem žádný vymázlo… :-P

          0 0
      • djandrec  

        Luzifer je nej…ezdim na nem uz pul roku a je jednickovej..­....vrele doporucuji a tvrdim to same…co vsichni vidi na RB mimo toho,ze je to pojem?????Ja mam Luzifera s vahou 1,200 g a klobouk dolu,je to naprosta spicka!!!!!

        0 0
        • Blabas  

          Já mám RB rád, protože je to pojem a to celosvětově. A pověst „pojmu“ muselo nějak získat. Když k tomu přičtu ( a to vlastně na první místo ) patriotismus, hmm… Když ji miluješ, neni co řešit. Nezapomenu na recenzi na tehdy nové CRX v Cyklistice. Tolik superlativů jsem ještě v recenzi nečetl. Přezto RB do dnes nemám. Teď aktuálně by to byla Coowa. Dělá totiž i XC rámy a to s uhlím vzadu a nebo bez. Horká novinka. Vlastně ještě před serií, ale letos je rozjedou.

          0 0
    • Lowrider  

      Já bych bral tuto: www.trek-bikes.cz/index.php?…

      0 0
      • jIrI___  

        Taky bych bral toho Treka nebo Marin www.koloshop.cz/…-fire-eu-08/

        0 0
        • Lowrider  

          Joj, přesně mezi Trekem a tutím Marinem sem se za mlada rozhodoval :-).

          0 0
      • St1c  

        toho treka som teraz kupil, len este cakam na dalsie komponenty, takze ked doskladam budem vediet viac:D ale zatial to vyzera tak ze to bude pre mna moooc fajnove kolecko:D

        0 0
        • Lowrider  

          Tak to gratuluju… Vůbec bych se nebránil fotce (klidně na mail), abych věděl, jak vypadá ve skutečnosti :-).

          0 0
          • St1c  

            no fotky mam iba z mobilu a tie ten ram dost znehodnotuju:D, ale sak tak do troch tyzdnov sa tu hadam objavi komplet vyskladany tak potom uvidis:D

            0 0
    • tomaschek  

      taky doporučuju luzifera – hezký, lehký, hodně odolný elox a v terénu se chová znatelně lépe než fort ocel. Taky jezdím cca 4 tkm ročně.

      0 0
    • jecnak  

      Takovy, ktery ti bude vyhovovat geometrii.

      0 0
      • max78  

        Souhlasim s jecnakem. Driv nez zacnes resit vahu, zpracovani, rucni praci, volbu barev apod, tak zvaz, jaka geometrie bude pro Tebe idealni, a podle toho se rozhodni.

        Sel jsem do RB prave kvuli geometrii s tim, ze jsem si rekl, ze budu radeji jezdit na ramu, ktery je sice tezsi nz treba Luzifer, ale ktery mi dobre sedne.

        0 0
    • honza.biker  

      SUP

      0 0
    • simon111  

      No saint.. :)

      0 0
    • destr  

      A pak ještě GT bych uvažoval.

      0 0
    • Zdenda CUBE  

      A co CUBE ?

      0 0
      • orck  

        Určiě bych doporučil No Saint..luxusní rám s vynikající váhou i vlastnostmi…za­ručeně kvalitní kup..!

        0 0
        • roud  

          N-S nejsou to ty rámy kterejch tu bylo loni vyfocenejch několik prasklejch ? asi opravdu dobrej kup xD xD xD

          0 0
          • XC-biker1  

            asi tak nějak no. Ale tak hlavně že maj 5let záruku :D :D

            0 0
          • Zdenda CUBE  

            To si si splet, to byly APACHE …:-)

            0 0
            • roud  

              Rejpale Nesplet a když indián vydrží podemnou a ještě s pevnou tak o něj nemám strach ( ale víš co sem říkal čím dřív praskne tím dřív bude pořádnej rám) :O)

              0 0
              • XC-biker1  

                no ale jak ti to prdne v nějakem sjezdu tak to nebude moc příjemné :D

                0 0
              • Zdenda CUBE  

                Asi mi ho budeš muset v červnu pučit, bude stačit tak na 10 min. a máš to vyřešený :-)

                0 0
                • roud  

                  Heh ok ale pak mi pučíč svýho cubíka a já ti ukážu jak se jezdí u nas se silničkou zkratkou přez les ;O]

                  0 0
                  • XC-biker1  

                    Pak to natočtě,jak budete jeden druhému ničit kolo :D

                    0 0
                    • roud  

                      Jj kubad z toho bude mít pěkný kino xD xD xD

                      0 0
                      • XC-biker1  

                        :D, ale musíte vymyslet nějaký děj,zápletku , at je to zajímavý celovečerní film :D

                        0 0
                        • roud  

                          Mno to by bylo na zvláštní dred radši to tu nebudem víc rozpitvávat (jinak přijímám objednávky kdo bude chtít videjko ceno 499,– jedno DVD při odběru více jak 5 kusů najednou sleva) ;o]

                          0 0
                          • XC-biker1  

                            A to se vyplatí,to je jak v teleshopingu, ale tam dostaneš když si to obědnaš do 10min ještě bonus…ale to ty bohužel nenabízíš, takže nic nebude

                            0 0
                            • roud  

                              heh njn nemam na to abych najmul Horhe Haneho a Horsta Fuxe na reklamu takže to bude muset zastat náš nový komentátor Jirka Šustík :O) viz už neprozradim :O)

                              0 0
    • Karkulka  

      rozhodování nad rámem mám zdárně za sebou…přemítání nad rb a rámem jiné značky(a že adeptůů bylo hodně) nebralo konce.A což teprve další hlavolam:veli­kost…nakonec zazvonil zvonec a výběru byl konec…mnohem příznivější cena zvítězila nad zde tolik kontroverzní značkou rb..myslím, že je to dobrá volba : bike-forum.cz/forum/fot­ky/nase_biky.html?de­tail=4955

      0 0
      • destr  

        Přesně tak!

        0 0
      • jIrI___  

        Urcite lepsi volba nez RB ;-)

        0 0
        • nooski  

          „Když si chceš hrát na slepýho nech se klidně vodit“ ;-) Ještě že žijeme v době, kdy si každý může vybrat co se mu líbí. Ten Sup je pěkný kulaté trubky, žádné zbytečné nesmysly, ale já osobně bych si supa nekoupil už kvůli tomu že je to Superior. Hlavně že mám jednoho doma :-) Co padly návrhy výše, tak schvaluju Kubíka. Nejsou tak okoukané a jsou pěkné.

          0 0
        • kámen úrazu1  

          Jak pro koho. Pro mě není ani dámský Sup – i nejmenší velikost mně připadá zbytečně dlouhá. Naskládala bych se na to, ale nastavení řidítek/sedla by nevypadalo opticky pěkně. :-D A RB je podle papírů tak akorát. Stejně tak No Saint. Babo raď. Šla bych do Lucifera, ale odrazuje mě několik příspěvků, v kterých se píše, že vzadu nejde přes véčka nacpat nafouklý plášť. To je podle mě horší než vyšší váha RB (u mý velikosti o 200 gramů). Ještě na Lucifera vyplynulo něco nepěknýho, jen už nevím co, tak to asi nebylo důležitý. :-)

          0 0
          • XC-biker1  

            Můžu tě ujistit že do mého RB narvat zadní kolo s pláštěm 2.0 chce taky trochu práce. Možna by pomohlo dát trochu méně podložek pod špalky. Ale mě to nijak nevadí, kolo stejně sundávam jen když píchnu a to je stejně už vypuštěné takže ho vytáhnu uplně v pohodě :)

            0 0
          • MlokCZ  

            Pokud vybíráš rám, tak No Sainty určitě zkusit. Už se tu na to párkrát narazilo a pár majitelů reagovalo. Udávaná geometrie na webu je pravděpodobně pro skutečné horní rámové trubky a ne virtuální vodorovné a tedy jsou ty rámy delší než se z tabulky geometrie zdá, takže nejsou pravděpodobně tak krátké jak vypadají. Přesně přeměření sem ale žádný majitel NoSaintu ještě nedal, takže přesně je to pořád otázka.

            0 0
            • kámen úrazu1  

              U novějších rámů udávají u 16" dýlku 54 cm. To by podle mě souhlasilo s tím, co říkáš – dříve udávali 528mm. Ale pokud je 54 cm opravdu efektivný dýlka 16", i tak patří ke krátkým rámům. Běžné velikosti 15", 16" jsou kolem 550mm.

              0 0
          • Excel  

            u mé meridy to taky nešlo, musel jsem ufouknout

            0 0
    • mr.antik  

      Giant XTC, bude dobrý až až na 4 tisíce ročně… Jinak záleží (hlavně) na geometrii, za takový peníze snad už neexistuje špatný rám, pokud to něco ultralehkého.

      0 0
    • Hnoj  

      Osobně si myslím, že s rámem je to jako se ženskejma…

      Jednou ho uvidíš a víš, že to je rám, kterýmu budeš věřit a budeš ho bezmezně milovat. Všechny váhání a řešení váhy a kravin jsou k ničemu.

      Rozhodni se srdcem, ne rozumem, rozum je ten, kdo ti nedovolí si to skutečně vychutnat…

      0 0
      • jecnak  

        To je z reklamy na O2?

        0 0
      • Neil100  

        Imidž je na nic, následuj instinkt SPARK.

        :D :D

        0 0
        • Hnoj  

          Drahý neile, není to tak dávno, co ses mi snažil tak mermomocí namluvit, že nejlepší rám, jaký si vůbec můžeš pořídit je hliníková merida… Nic proti tobě, vážně !

          Já se do sparka zamiloval a věděl jsem, že ho musím a mít a taky jsem to udělal.

          Máš s tím snad nějakej problém?

          0 0
          • Neil100  

            NEvim jak jsi na to s tou meridou přišel, mám na ní svůj názor – dost se liší od toho co tady lživě prezentuješ, takže se radši věnuj mudrování o Global Warming :-)

            Nic, jen že na mě působíš jak šašek.

            Btw,ty a ty tvůj rám jste mi naprosto volní.

            0 0
            • Hnoj  

              Lepší být šaškem, který umí aspoň vzdbudi úsměv než nudnou pihou :-)))

              Oteplování se blíží, třeste se ! Na tebe Neile si došlápnou ******** velryby !

              0 0
    • crowe  

      TAKY MUŽU DOPORUČIT TREKA.OSOBNĚ JEZDIM UŽ DRUHOU GENERACI.MNĚ VYHOVUJE.POKUD TI NEVADÍ KRATŠÍ GEOMETRIE RÁMU,TAK DO NĚJ KLIDNĚ JDI.

      0 0
      • max78  

        Mam za to, ze Trek ma spis delsi geometrii, alespon pokud jsem koukal na modely rady 8000 pro 2007, ktere by se ale nemely prilis lisit od 2008.

        0 0
        • crowe  

          ZÁLEŽÍ NA TOM,S ČIM TO SROVNÁŠ.85TKAJE ZAŘAZENÁ NA HRANICI MEZI SPORTOVNÍ A ČISTĚ ZÁVODNÍ KOLA.TAKY MUSÍŠ OPRAVDU PEČLIVĚ VOLIT VELIKOST RÁMU PODLE TOHO,CO CHCEŠ JEZDIT.PŘ.JÁ JEZDIM MAR.,ALE TAKY ČISTĚ PRO ZÁBAVU.VOLIL JSEM VEL.17,5(JÁ 172CM)POSEZ JE VZPŘÍMENĚJŠÍ,ELE NA CELODENNÍ VÝJEZDY POHODLNÝ.POKUD STAVÍŠ SÁM TAK,TO NENÍ PROBLÉM.

          0 0
          • max78  

            na mou vysku 185cm byla 19 dlouha, resp. snad nejdelsi z ramu, ktere jsem zvazoval. pokud si pamatuju spravne, tak to bylo 627mm efektivni delky, coz nepovazuju uplne za kratkou geometrii.

            0 0
            • crowe  

              VZHLEDEM K TOMU ŽE JEZDIM NA PŮLCE, TAK MOJE SROVNÁNÍ NEMUSÍ BÝT ŮPLNĚ OBĚKTIVNÍ.TABULKY NESTUDUJU,ALE SROVNÁVÁM KOLA PODLE POSEZU.NA 18CE AUTORU MAM POCIT JAKO MA MAŠINĚ,NAOPAK NA TREKU MI TO AŽ TAKOVEJ PROBLÉM NEDĚLÁ.GTČKO MI TAKY PŘÍDE DELŠÍ.NEDAVNO JSEM JEZDIL TEST ZASKARU A DOCELA MI DALO PRÁCI POŘÁDNĚ HO SROVNAT,ABI SEM SE SLUŠNĚ PROJEL.EFEKTIVNÍ DÉLKA RÁMU JE SICE DŮLEŽITÁ,ALE CELKOVÁ GEOMETRIE PŘI STEJNÉ DÉLCE MUŽE CELKOVÝ DOJEM HODNĚ ZMĚNIT.

              0 0
    • scottik  

      co bys řekl na karbonovej rám, celoodpruženej s foxkou vidlí zadarmo? Vypadá to jako blbost, ale na www.hon-na-scotta.cz se tváří, že se ho rádi zbavěj.)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.