Uz jste nekdo nekdy vracel bike, protoze nedodrzel 30 denni rekl.lhutu? Pokud ano mohl by jste sem hodit vase zkusenosti? Diky
Uz jste nekdo nekdy vracel bike, protoze nedodrzel 30 denni rekl.lhutu? Pokud ano mohl by jste sem hodit vase zkusenosti? Diky
v cem je rozdil jestli reklamujes bike nebo tenisky?
No treba ze tenisky nestojej 100k?:) Ja nevim, kdyz jdu tam tak nepredpokladam, ze se se mnou budou hadat o 1000,–. Kdyz se jedna o tkahle drahou vec tak to asi musi mit nejaky nalezity format nebo tak neco, mozna se pletu ale radsi tam pujdu pripravenej…
zakon je jasny… a je jedno, jestli to stoji litr nebo kilo…
No, reklamace platí až ode dne jejího uplatnění (to je při převzetí z pošty). Nebo si sjednat přes mail den kdy reklamujete (což ti udělá málokdo, prodejce se tím krade o čas na vyřízení).
Pokud nedodržel 30-ti denní lhůtu, tak máš nárok na vyměnu zboží nebo vrácení peněz.
Jestliže ti prodejce nevrátí peníze ve stanovené lhůtě pro vyřízení reklamace, stačí poslat doporučený dopis s termínem, dokdy peníze chceš vrátit. Připoj, že po této lhůtě budeš svá práva vymáhat soudní cestou :D
To pomůže vždy, Roman
Vracel jsem kolo po opakované závadě( neustále se povoloval střed) někdy v roce 1996 nejdřív pokus o smír a pak 7 let soudy nakonec jsem to vyhrál ale znova bych do toho nešel
Pekne vyhlidky… Tak nejak chci verit ze tomuhle se vyhnu. Proto jsem mel fakt asi az hloupou trpelivost, ale posledni uz me fakt rozstipla. A 4.2. ubehne 31 den od podani reklamace. Tak proste me zajima zda tam mam jit s nejakym dokumentem nebo radsi rovnou s pravnikem ci zastupcem COI abych se tem 7 letum popotahovani vyhnul…
A jsi v kontaktu s prodejnou?
Jako zda jsi jim volal, zda je již reklamace vyřešená, nebo ne?
NE! zadne aktivni volani ze strany saintjv. jestli je na ne vypeneny, at se jim ozve (pro sichr) 6.2.
aby jim nepripomnel, ze na krame (ci kde) maji lezak.
a při reklamaci si řekl chci peníze nebo nové zboží mělo by to být na papíře od reklamace pokud si napsal vrátit peníze tak oni sválně čekají až uplyne 30denní lhůta a potom ti vrátí peníze měl jsem minulý rok podobné problémy ale nakonec to dobře dopadlo
Ne podal jsem normalni reklamaci pro nefunkcni vidlici. Cekal jsem standardni postup, nikoliv to ze to budou resit 7×. Takze u zacatku jsem nechtel nic vracet ani menit, je to jen vyrobek, ktery se muze porouchat. Nemam potrebu se po nikom vozit. Nicmene kdyz mas nove kolo 6 mesicu a z toho 2 mesice stravi v reklamaci uz te trochu trpelivost prejde. Proto az ubehne 4.2. tam chci prijit pripraven se domahat sveho púrava na uzivani veci jestli mi rozumis.
Nehledal bych v tom nějaký záludnosti. Vzal bych si všechny reklamační protokoly co máš (máš jich tuším 7?) + všechny další myslitelné dokumenty včetně znění zákona.
Vysvětlíš jim svojí situaci, že sis takový kolo, takové značky u takového prodejce koupil proto a proto a kolik si strávil času s nikam nevedoucími reklamacemi a jaké si s tím měl náklady. Že máš v podstatě dvě možnosti. Nechat si vrátit peníze, na což bys měl mít nárok a každý soud ti to dá za pravdu a nebo dál pokračovat v čekání a nemožnosti užívat věc, za kterou si zaplatil a doufat, že už se to vyřeší.
Takhle bych jednal já a očekával, že mi sami rádi vrátí peníze a už by mě nikdy neviděli. Určitě jsou lepší, kteří si peníze zaslouží. Kdyby se cukali, pak by přišel na řadu asi právník z pořadu Černé ovce, na toho by mohli slyšet :)
Vlastně mě napadla ještě jedna možnost, nabídnou ti nový kolo, nový ročník, s lepším vybavením jako omluvu.
Ano toto mam presne v planu. Oboji reseni jsou pro me prijatelne.
A co reklamuješ? Kolo nebo vidli? Já zatím chápu, že vidli. BTW ze zákona máš po 3. reklamaci stejné věci nárok na vrácení peněz, tedy 7 reklamací?
Dále jsi neodpověděl, zda jsi s prodejnou v kontaktu.
Hele za posledni mesic jsem tam byl kuli tomu 2× a sam jsem si volal i k zitnymu. Jinak reklamuji vidlici na kole, takze tam maji samozrejme cele kolo.
To, že reklamaci řeší Žitný, už vypovídá hodně … Neznám nikoho, kdo má s touto firmou kladné zkušenosti. Ohledně všeho. Tedy bych to neházela jen na prodejce.
Pokud reklamuješ vidlici, reklamuješ vidlici, ne celé kolo a dříve nebylo možné odstoupit od kupní smlouvy celého kola. Tedy buď nová vidle, nebo finanční náhrada. Možná je to teď jinak. Otázka, co máš v reklamačním protokolu.
Jinak už jsem zažila x-krát, že zákazníkovi píšeš SMS, že má vyřešenou reklamaci a on dojde následně třeba 35. den a chce peníze zpět, že reklamace nebyla vyřešena. A dohaduješ se, že reklamace vyřešená je, že si jej informoval a přesně, zákazník to zkouší soudem, televizí, vyhrožuje a domáhá se peněz …
Jako mas pravdu ale ta vidlice brani pouzivani celku ne? Na reklamaku je napsano nefunkcni vidlice. Me jako zakaznikovi je prece jedno proc vyrobek nemuzes pouzivat… Je to jako by jsi v aute nemela volant…
Jinak ja kupoval kolo v koncept storu a reklamuji tam. Nikoliv v zitnem. Tam to posila ten prodejce me jen zajimalo kde je hacek tak jsem si tam zavolal…
Bych brala, že Concept Store se snaží vyjít zákazníkům vstříc. Můžou nabídnout k dispozici testovačku, pokud mají, případně najít nějaký způsob řešení. A je to prodejna od prodejny. Každý k tomu přistupuje jinak.
Tím Žitným chci říci, že sice tebe jako zákazníka to zajímat nemusí, je to komunikace prodejce s Žitným, ale to, co tobě může přijít jako liknavost ze strany prodejce může být dána komunikací ze strany Žitného, kdy prodejce je ten, kdo je bit a Žitnému je to … Z mého pohledu Žitný k reklamacím přistupuje tak, že všechny reklamace jsou zamítnuty a že je to problém prodejce, ne dovozce. Náhradní díly nemá skladem, čekací doba 3 měsíce je normál. Samozřejmě, tobě jako zákazníkovi je to někde … Ale i když prodejce bude volat k Žitnému den co den, tak nemusí dostat odpověď na otázku, co pak má říci zákazníkovi? Reklamace se řeší. Si tu vyhledej vlákna na toto téma.
Prodej kola/prodej auta bych nesrovnávala z pohledu reklamací tímto způsobem. Jablka a hrušky.
Může se doma kouknout do záručáku Treku a Spešlu, jak to tam mají definované.
Tak jediný co jsem našla k vidlici, tak je nutnost dodržovat výrobcem předepsané servisní prohlídky.
Nemohu než jinak, TVL co řešíš??!! Kolik máš reklamačních protokolů? 7× se stejnou vadou ??
Pokud máš tři se stejnou vadou, tak:
1, výměna zboží
2, vrátit peníze
TEČKA.
Nemáš papíry, tak nic moc. To je už na člověku. Řešil jsem různé reklamace, ale nikdy není potřeba soud. To fak musí být člověk (poškozený) idiot. Málokdo riskne soud, hlavně, když máš papíry v ruce. Ono by asi bylo dobré napsat pěkn popořadě a popravdě jak to bylo i s datumem na protokolu + popis vady (jako pokud tam máš vidlici, nefunkční kolo, závada nepopsaného materiálu, závada v odpružení, atd…), tak se nedivím.
Kolik těch protokolů bylo uznáno ???
Jako vidím jen otazníky ohledně tohoto vlákna.
tak nepis 2–3 misto 1 otazniku ve vlakne bude hned 1/4
Já hořím nedočkavostí…nějaké novinky? :)
Tak Juro jak jsi dopadl?
dostal novou vidlu a CCDB tlumák za vzorné chování k tomu
a nebo dostane 1,5 roku natvrdo za tezke ublizeni za zdravi:)
vidlu mu predelali na 160 a jezdi, ccdb ladi (co jineho s nim delat)