Zdravím,
chápu správně, že pokud jsem měl v rámu závitové hlávko 1 1/8 a chci přejít a Ahead (výměna vidlice) tak mám koupit klasické hlavové složení?
Zdravím,
chápu správně, že pokud jsem měl v rámu závitové hlávko 1 1/8 a chci přejít a Ahead (výměna vidlice) tak mám koupit klasické hlavové složení?
Hlavně si zjisti, jaký máš průměr hlavové trubky. Protože standardní Ahead je 34mm, zatímco složení pro závitové vidle se vešlo ještě do užšího krku.
Do řiti, takže se taky může stát, že to nepůjde?
jo,může. Dřív se dělaly jednopalcové vidle, a krk odpovídal. Ahead vidle mají 1 1/8 palce. Je potřeba to změřit, zda máš hlavovou trubku uvnitř 34mm. (stačí změřit zvnějšku a odhadnout, možná to rovnou nevyjde)
Detail třeba tady
v rámu byla původně závitová 1 1/8"…
Pokud to byla opravdu 1 1/8, neměl by to být problém. Sheldon Brown píše, že závitové 1 1/8 byly spíš vzácností, běžný rozměr je 1.
Nezbyde to než změřit, pokud máš 34mm trubku hlavy, mělo by to být v klidu.
tedka je to bezne u marketu a ne vzacnost :D
Můj Superior Tornado měl vidli RST200 a ta měla 1 1/8" závit. Mladá má market Dynamic Speed max a tam bylo Ahead hlávko a na sloupku držáku předního kola (fakt se domu nedalo říct vidlice) závit. Prasárna.
Víc čtění a obrázky máš tady
Rovnou se zeptám ještě na jednu věc. Misky budu do rámu lisovat závitovkou a předtím je dám do mrazáku a rám ohřeju horkovzduškou. Můžu si stejně pomoct i při lisování spodního kroužku na vidlici?