čau potřebuji nějakej plášť co vydrží co nejvíce km.skládací a tak kolem 230g.měl jsem michelin megamium a slabota.tak napište co doporučujete.dík čau.
čau potřebuji nějakej plášť co vydrží co nejvíce km.skládací a tak kolem 230g.měl jsem michelin megamium a slabota.tak napište co doporučujete.dík čau.
Záleží jakou máš představu o ceně. Jezdím Continental Force + Attack a jsou supr. Cena litr za jeden. Mám na nich našlapáno kolem 1500 a ani to na nich není poznat.
A odkaz:
něco tak kloem 700kč.no tak nevím co se za to dá pořídit.
Pokud myslíš 700 dohromady tak jen snad Michelin speedium to je velice slušný plášť v poměru cena – výkon a asi za ty peníze nic lepšího neseženeš
Ten bych mu nedoporucoval, pac ma hodne mekkou smes. Mam na nich jen 600km a je to uz poznat.
něco tak kloem 700kč.no tak nevím co se za to dá pořídit.
něco tak kloem 700kč.no tak nevím co se za to dá pořídit.
Continental Ultra sport or Michelin LITHION.
Dohromady? Tak to ten můj odkaz je asi trochu mimo…
Ne, já jsem ti napsal 2 typy v tvojí požadované cenové úrovni. Já jsem koupil 2× lithiony, za 500kč/ks.
michelin pro race mam na nich najeto asi 2000km aopotřebení na nich skoro neni…
Mě se Pro Racy moc nevyplatily. Za zhruba stejnou vzdálenost, jak píšeš byl zadní místy vydrolený na kevlar. Pak mi nějaký ******* na kolečkových bruslích vletěl do cesty, následoval tak 10m smyk a málem jsem jej prodřel. Ty Continentaly mi přijdou daleko odolnější a vůbec lepší – aspoň podle mého názoru.
Ale nebyly to současné Pro Race II, ale původní Pro Race.
hmm to mě mrzí ale ja sem s nima naprosto spokojen asi neni kus jako kus.....
Take jsem s Pro Race II naprosto spokojenej. Vydrz slusna – mam na nich zatim cca 2000km a predni je jako novej a na zadnim se uprostred zacina delat ploska. Ale hlavne jsou to na mem kole prvni plaste, ktere se chovanim skoro blizi galusce. Zkratka zatim nejlepsi plaste jake jsem kdy jel.
Vittorie Rubino pro mám na nich najeto asi 4000km a pořád se dají,Zaffira pro jsou levnější ale vydrží miň zase se mi zdálo že v zatáčkách byly lepší.Ale asi bych šel do Continentálu do 700,– když pohledáš tak je celkem dobrý výběr jinak v Velu a 2 měsíce starém testovali sil. pláště a vyhráli contiky
Jo, na GrandPrix se dá v pohodě najet 8 000 km, jsou rychlé, na vodě nekloužou a prakticky s nima nevím, co je defekt. Jezdím pořád ještě GP 3000, protože je nemůžu sjet, ale už jsou GP 4000.
Jo a je to první silniční plášť, který sjedu až na podšívku. A na ní ještě 200 km. Prostě držák :-)
mám na Conti GP 4000 najeto 6tkm a teprve při 5tkm jsem prohazoval přední x zadní. Tak počítám tak 8tkm dají.S ohledem na výšku jsou dost pohodlné, jen se sjíždí snad trochu víc „do placata“ asi s ohledem na tvar.na webu asi od 7×x Kč.Pokud mě nepřesvědčí nějaké super reference na Vittoria Diamante jdu do nich znova.
Zkus Schwalbe Stelvio. Taky vydrží hodně. Stojí přes 800,– To už není takový hrůza … ;))
třeba tady … ;))
Michelin Krylion Carbon…cenou trochu mimo,ale minulej pár jsem měnil po 14000,tak to rozmysli
V posledni dobe mam zkusenosti s Michelinem Speedium a Vittoriema Rubino Pro. Lepsi budou Viktorky, Speedia se sjizdeji uplne na placku a ac nejsou moc stary, tak maj takovy prasklinky po boku. Taky bude chyba, ze maji ‚vzorek‘ co je podle mych zkusenosti u silnicniho plaste hovadina. Jinak nejlepsi kilometrovej vykon sem mel pred par lety se Stelviama, ale nejak se ted spatne shaneji. Co 25ky nevozite nekdo ? Asi budu vahat mezi ProRace a nejakyma Contimentalama.
Vozim nejaky 25-ky od Maxxisu, asi Xenith, a jsem celkem spokojenej. Byly levne, vzal jsem je na zkousku. (Predtim jsem mel tusim Conti Ultrasport). Primos pro pohodli jsem zaznamenal, takze ocekavani splneno. Nevim presne, kolik na nich mam nejeto, protoze jsem mel obdobi bez cyklokompu a vedeni knihy jizd:-) jsem flakal, ale pocitam, ze maj urcite 3–4 tisice, zatim bez defektu, trochu popraskane boky a sjizdeji se „dorovna“. Jizdni vlastnosti mi prijdou uchazejici. Me dalsi plaste budou nejspis Conti GP4000 25 mm
jo samo,že myslím 700kč za kus.díky za odpovědi.
A nebyl by teda nejlepci tendle – www.kolokram.cz/…uct_info.php?… – jak uz nekdo psal vyse? Ja do nej v budoucnu pudu. Na silnicce jezdim obcas, moc se o ni nestaram, tak se nechci starat ani o defekty a sjetost plastu ;-)
a nevite kolik váží ten continental ultra sport kevlar.dík
Mám je teď doma a trochu mě váhově zklamaly.Mají 257g oproti těm 230g co udávají
sem ted proklikal eshopy a vyber 25tech neni moc velkej, v cerveny barve prakticky nic :-/ To zas bude porod :-)
Doporučuji jedině Vittoria Open Pavé EVO CG, nejlepší pláště na světě, jezdí se v nich Roubaix. Sedm let jsem na nich neměl defekt. Výborně sedí na suchu i na mokru, 290 TPI. Jsou to 24, nebo se teď začaly dělat Vittoris Corsa EVO CX II, ty mají dokonce 320 TPI, varianta buď 23 (barevná provedení) nebo 25 (černá). Můžu jedině doporučit.
Ja vozim ted Michelin Lithion 2 ty maj kevlar patku a cca 220g,mam na nich do ted asi 2000km a naprosto bez problemu plaste.
Ahoj všem, chtěl bych se zde zeptat na nějaký levný plášť na silničku ( tak max do 500 ), který vydrží, aspoň trochu jede a dal by se využít přes zimu na válce. Zatím mám plášťovky Tufo CS 22, který ale letos dojedu, tak koukám dopředu po něčem jiném. Má někdo zkušenosti třeba s http://www.kupkolo.cz/…vlar_z91545/ nebo v porovnání s http://www.kupkolo.cz/…vlar_z90148/ a s http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?… . Popřípadě jestli se vyplatí investovat do Conti GP 4000, když tu tak čtu :o) Závodně už nejezdím, na silničce pouze trénuji. Děkuji :o)
Hm? :o)
Ten posledni – Ultrasport, mi prisel hrozne klouzavej a nakonec jsem ho normalnim pichnutim znicil – zacly se rozlejzat na ruznych mistech vrstvy kordu a delat boule, coz mi zatim zadny plast neudelal.
Ahoj, od lonska jezdim plast michelin lithion 2 jsem s nim spokojen, je to levnejsi verze pro race 3. Loni mi na zadnim kole vydrzel kolem 6000km, za tu cenu mne pripada super. Ultra sport fajn, ale lithon jsou podle lepsi, vaha, jak jednou, defekty.
http://www.kupkolo.cz/…vlar_z90148/
ps: Urcite nebrat schwalbe ultremo :-).
proc ne ultrema?
tipol bych si ze defektil a nic moc nevydrzali, lenze to si treba uvedomit na co je ten plast urceny. a zrovnavat ho s lithionmi je mimo ked uz schwalbe – michelin tak ultremo – pro race alebo durano(pripadne lugano) -lition.
Je to presne jak pises, samy defekt a nizka vydrz. Take se mi obcas plast jakoby zvlnil a zacal hazet, v miste zvlneni se po par km prodrel a nejednou jsem musel jet diky tomu domu vlakem nebo autem.
Kazdopadne jsem neporovnaval lithion 2 s ultremo, ale s continental ultra sport. U ultrema jsem jen napsal, ze ultremo ma z vyberu vynechat. V cenove kategorii ultrema se daji sehnat lepsi a trvanlivejsi plaste.
ultremo je skvela guma ale je to ciste zavodne naradie cize lahke, s malym val. odporom a docela slusnou prilanvostou a tym padom mizernou vydrzou a odolnostou. na bezne jazdenie to minimalne z hladiska odolnosti neni a obzvlast nie na nasich cestach aj ked by ta hned financna stranka veci netrapila. to ze v danej cenovej kategorii sa daju zohnat odolnejsie a trvanlivejsie plaste je fakt ale pre dany ucel lepsie az tak moc ani nie.
Ja mam na ultremo jiny nazor, ale prit se s tebou nebudu.
sorry ale proste porovnavas neporovnatelne – ani conti ultra sport neni porovnatelny s ultremom kedze ultremo je cista raceovka na zavody a nic ine a conti ultra sport typicka treningova „najizdeci“ guma. ale je pravda ze keby si porovnal ultremo a trebars porovnatelny conti GP 4000S tak z toho conti vyjde imho lepsie lebo ovela viac vydrzi a je pomerne odolna a taky pretekari jak sme my dvja pripadny minimalny rozdiely na vahe a val. odpore v prospech ultrema nemozu v reale pocitit nijak.
Mam kratce pro race 3, coz mne pripada jako srovnatelna kategorie plaste, cenove i vlastnostma. Mam je kratce, proto zatim nehodnotim, ale po kratke zkusenosti mi pripadaji lepsi nez ultrema.
Nikde jsem ultrema neporovnaval s ultra sportem.
Myslim, ze ani zavodni plast by mi nemel delat to co mi delal utremo, tj. ze se mi treba po 100km zvlnil a vyboulil. Mozna to byla vadna serie, ale stalo se mi to v prubehu dvou let u 5 plastu. Proste za me ultremo nebrat, to je muj nazor opreny o me prakticke zkusenosti s timto plastem. Pokud mas na tento plast jiny nazor, tak ok. Tim bych tuto diskusi uzavrel, protoze je mimo puvodni otazku zakladatele vlakna.
on je ale dost rozdíl mezi ULTREMO R1 a ULTREMO ZX… ZX má výrazně víc gumy na běhounu, ochranu proti defektu a je trochu těžší.. neměl jsem zatím jediný defekt (vážím 80kg)..
Mám s plášti Ultremo stejné zkušenosti, boule jak vejce a ještě se prodejce kroutil je vyreklamovat …
Ultrema ne, protoze staci male riznuti plaste, napr. od skla a plast muzes vyhodit, protoze to nejde prakticky podlepit. V okamziku kdy jsem za sezonu dal 5 plastu, tak jsem rozhodl, ze to je financne neusnosne a zkusil jsem michelin a continental. V soucasne dobe mam pro race 3 (ty mam kratce) a lithion 2 (druhou sezonu) a jsem s nima spokojenejsi nez se schwalbe ultremo. Vyhoda schwalbe byla ta, ze se plaste daly foukat na 10 atm.
mám ultrema ZX a velká spokojenost… po 2500 vloni na zadním je znát začínající ploška, na předním nic – tak jsem je přehodil.. Jedou a držej skvjele… (vážím 80 kg a foukám je cca 8,5)
můžu se zeptat, proč, když vzadu ojedeš plášť, ho dáš ojetý dopředu, kde je podle mě na silnici přilnavost důležitější jak na zadním kole?
není ojetý, jen je na něm znát vizuálně mírné opotřebení, které nemá na funkci (rostlináře:) vliv – žádnou změnu v přilnavosti jsem po prohození nepoznal… A prohodil jsem je proto, abych je ojel obě stejnoměrně, resp. až budou stejně, tak ještě dost najedou, pak na tom ta zadní bude hůř, což je záměr… a nechci měnit jednu, protože červený už nechci… stačí..?? ;-)
no pokud už tam je ploška a na předním není, tak je ojetější než ten přední. Že nepociťuješ změnu v přilnavosti neznamená že tam není. A navíc, dávat si dopředu plášť s ploškou, která tě v zatáčce může nepěkně vytrestat, je už skoro šílenství. Ale dělej jak myslíš ;-)
muzu otazku jak poznám že silnicní plast už ma dost? (jezdim silnici jen treninkove…) na biku je mi to jasne, tam to poznat jde, na silnici je to problem ( alespon teda pro me)
myslim ze jezdit to na platno neni to prave tak jak to jde poznat? diky
Taky se přidám s dotazem :o)
Konkrétně třeba u Contíků je na běhounu malá kulatá dírka asi 1mm, která je kontrolní. Pokud ji najdeš, je to OK a jakmile běhoun sjedeš tak, že dírka zmizí, doporučuje výrobce plášť vyměnit.
To je pěkný, ale něco obecnýho, když Continental nemám ( zatím )? :o)
Pokud je běhoun po smrti, většinou se začíná vydrolovat, nebo jak píší druzí, guma již není kompaktní a začíná prolézat plátno, nebo je to popraskaný
to je zajimavy, ja myslel, ze je to vada materialu…
nasel sem ji ale jen na 1 kole…
já ho jezdím na plátno, pokud nejezdíš závody tak nemá cenu zahzovat pláště na kterých je ještě guma:-)
tak na předním to měním, když se mi udělá ploška. Podle mě jde kolo už hůř do náklonu, je tam ten přechod přes vrcholek znát a taky jde s kolem lehce hůř manévrovat.
A na zadním kole to bývá většinou do prvního defektu. Když už je guma tak tenká, že v ní zůstanou kamínky a projdou i kordem k duši, tak už to je podle mě špatně.
Většinou se ale na předním ploška udělat nestačí, to dřív mám defekty na zadním nebo se při neopatrném zabrždění(při závodě třeba) vybrzdí guma na plátno a zadní jde pryč a přední na zadní. Na přední kolo nový plášť.
Jezdíme teď doma Vittoria Diamante Pro II(Tech) a ty vydrží celkem v pohodě celou sezónu. Nezřídka ještě po té sézoně dojíždím na zadním kole přední po přítelkyni.
Sjíždím až na podšívku, ne každý plášť ale tolik vydrží.
Jak pise kolega, podle me je take hloupost davat ojety plast ze zadu do predu. Osobne to delam tak, ze az plast v zadu ojedu, tak jej vyhodim. Plast zepredu dam do zadu a do predu dam novy. Tim mam ve predu vzdy dobry plast, coz je podle me dulezitejsi nez ho mit vzadu.
Vyjádří se prosím někdo k těm Ritchey? Celkem mě zajímá jak jezdí jenom slicky a na válce by mohly být ideální. Jinak asi vyhraje Continental ultra sport.
nechci dělat reklamu, ale tohle už stojí za zvážení:
http://www.tufo.com/c-s33-pro-1/
jezdím je druhým rokem, cca. 5000 km a pořád v pohodě, vzorek ok, nedrolí se a zatím bez defektu s tmelem uvnitř
Mohu se zeptat na technicke detaily provozu plašťovek? Např. vozi se pod plašťovkou ráfková páska jako u duše nebo se může vyndat? Jak bys řešil větší defekty? Řešení defektů mě od plášťovek odrazuje, protože si nedokážu přestavit, že pojedu na kole a např. 100km od domova se mi řízne plášťovka a já se nebudu mít jak dostat dom. Moje představa je taková, že narozdíl od prázdné galusky se na prázdné plášťovce jet nedá.
da se jet i na klasickem plasti ktery je rizly… cca 20–30km se to jeste da… takze netreba cokoliv resit ale jako jo nejsem na takove urovni abych si daval 200km+
misto nahradni duse vozis nahradni plastovku, ktera je ale bohuzel tezko skladna :(
jak je to s dojetim na prazdne plastovce me taky zajima…
Chceš jednu poslat? :D Až budu měnit pláště…
posli :)
A když řízneš plášť, že je v něm díra a leze z něj duše, tak na plášti dojedeš? :D Vždycky mě tento argument pobaví, pokud se nejedná o klasický defekt, ten se lépe snáší u pláště. Prostě já teda vozím galusky a vozím si vždycky místo duše rezervní galusku, problém to není.
Plast podlepis flekem a dusi taktez, nedelej z toho vedu.
Říznutím jsem nemyslel centimetrový řez, ale díru od střepu. Michelin pláště si s tím poradily dobře, stejně jako continental, schwalbe ultremo bylo na vyhození. Stačilo tedy vyměnit duši a jet dál. Jak to funguje u galusek nebo plášťovek nevím. Vozíte náhradní gauslku/plášťovku? Co když se na cestě stanou dva defekty? Duše lze zalepit. Vozí se v plášťovce tmel? Pokud ano jaký? Předpokládám, že bikový si neporadí s velkýma tlakama. Jak je to s tou páskou do ráfku?
Není to rýpání ani navážení do galusek/plášťovek, ale dotaz na praktické věci na které bych rád znal odpověď než plášťovky vyzkouším.
vyjam cistych zavodnikov bych to neriesil presne pre to co pises a jazdil dusa-plast. mozno bych sa casom zamyslal na ust az bude poriadny vyber.
pásku do ráfku u plášťovky nepotřebuješ, stejně tak to nejde zout, je to v ráfku dost nafest. Můžeš s sebou vozit nějaký extra tmel od Tufa, stejně tak ho můžeš vozit rovnou uvnitř. Zalepil i pomerně velkou díru, že se s tím dalo dojet. Ovšem s prázdnou plášťovnou budeš dojíždět jen stěží, je to stejné jako s pláštěm, pokud pojedeš, tak s největší pravděpodobností zničíš ráfek.
Nasazování mi dalo celkem zabrat… Jelikož jsem plášťovky kupoval když jsem ještě závodil, tak jsem byl, a doteď jsem, spokojený. Zatím žádný defekt ( ťuk ťuk ), tmel vozím v kapse od Tufa ( ten extreme ) a pumpu, takže se spoléhám na to, že to kdyžtak tmel udrží. Akorát teď půjdu zpátky do plášťů, je to ekonomičtější :o) Teda aspoň pro mě, co trochu řeší cenu.
Mé zkušenosti nemají vypovídající hodnotu, protože točím na silnici druhou sezonu, ale:
tam kde jsem dřív jezdil a poměrně často defektil /mam 80kg/, tak jsem s plášťovkou v pohodě, bez jediného defektu, nebo to zastavilo mlíko a ani o tom nevím.
I jako hobík jsem přechod z pláště na plášťovku razantně poznal – prostě obecně lepší poježdění.
Plášťovka foukaná na 10 barů je pohodlnější než plášť na 8 barech.
Defekt ve sjezdu vepředu na plášťi je fakt o život. Pláštovku údajně nesvlíkněš – naštěstí nemám vyzkoušeno.
Dojezd na prázdné plášťovce je asi možný /dáno strukturou/, dokážu si představit, že v krizi se na tom dá opatrně dojet těch 30 (max 50 km) při relativně přibližovací rychlosti 15 km/hod.
Roztřelit nebo říznout plášťovku při švihu tak, že je to konečná, je fakt smůla a stát se to může. Takovou ránu by nepřežilo asi nic, sebelepší plášť, galuska (a asi by to odnesl i ráfek). Nejsme člověk, co vozí na zádech mechaničák (vozím pumpu a tmel)a vybírám trasu tak, abych kroužil v dojezdu kolem domova a spoléhám na to, že mě zachraní manželka (snad) nebo nějaký krámek poblíž.
Pohodli x tlak je primo umerne TPI plaste a nema co delat s tim, zda to je galda a nebo plast. Je to mytus dany prave tim, ze galdy (i levne) maji vyssi TPI.
Jeste teda pro uplnost ma znacny vliv sirka rafku.
Mam je a musim rict, ze je to super. Najel jsem na nich cca 2 tisice plus valce minimalne tisicovku. Idealni cesty ani nahodou a bez defektu. Po cca 1500 jsem nalil NoTubes tmel preventivne a drzi to bez problemu. Duse ani za nic na silnicce.
Ahoj, poradil by mi někdo prosím pláště tak do ±300 za jeden, aby vydržely a aspoň trochu jely? Závody nejezdím. Děkuji :o)
doporučím vyhnout se v této cenové kategorii Michelinu, na mokru nedrží vůbec a ubyvají doslova před očima, Continental Ultra Sport asi jasná volba
UltraSporty nemaj obecne moc dobry renome…
ja to resil nedavno a koupil v Gigasportu ve vyprodeji kevlarovy schwalbe blizzard po 340,– a fungujou, pocit z nich mam dobrej… (super vaha 220g)
jeste sem dostal tip na ritchey pro slick
Jezdím na zimáku Micheliny Speedium 2 a ani na zimních cestách jsem nehodil tlamu. Ubývají tak nějak normálně a zatím ani jede defekt i přes fakt, že najezdily dost kilometrů po silničním posypu.
Taky jsem měl Michelin Speedium 2. Vydržely hodně dlouho a ani jednou jsem nepíchnul.
Ty už nechci ani vidět.. Sjetý za chvíli, prořezaný, samej defekt. Zatím uvažuji o Conti ultrasport, nebo ty slicky od ritchey, ale o těch tu nikdo nepsal…
Jestli chceš pláště držáky, tak se plácni přes kapsu a pořiď Contíky GP 4000S
vozím lithiony a jsou v pohodě, ubývají celkem dobře a na mokru drží… sice jsou trochu mimo cenové relace ze zadání, ale můžu je doporučit
http://www.kupkolo.cz/…vlar_z91545/
Prijdou mi vyborny. Mam ale najeto tak 500km.
Jedou, jak drží? Ten slick mi nahání husí kůži.
Na asfate te nedrzi vzorek, ale guma. Cim mekci tim lip, ale o to min vydrzi. Tenhle drzi slusne a nesjizdi se a ani se nezda, ze by se lehce riznul.
Co jsem mel Speedia, tak dobry, ale pomaly. Contiky Ultrasport relativne rychly, ale na mokru jak na lede a nakonec se rozpadla kostra. Tyhlety zatim v tehle cenove relaci asi nejlepsi.
guma bez vzorku nemuze na mokru taky drzet.
Jasne, aquaplaning :*D
Co ty víš, jak rychle jezdí :-D
Nakonec jsem objednal conti ultrasport tak uvidíme… Příští týden už snad zase začnu jezdit :o)
Mám je, akorát ne pro, ale comp, na zimáku. Nové byly děs, ale jak se zajely, tak i v zimě v břečce docela držely. Na sněhu nic moc, ale na tom nedrží nic.
tak to při dalšim nakupu na 100% koupím a otestuju dík za tip jinak co jsem měl s novým kolem Continental GP 4000S tak ty asi byli nejlepší, ale ta cena