Zvýší se valivý odpor přechodem z 19mm ráfku na 25mm

25 nepřečtených
  • Brunox

    Mám dotaz jestli se zvýší valivý odpor přechodem z 19mm ráfku na 25mm vnitřní rozměr.Při použití plášte 29×2,25 duše tubolito,provozní tlak 2,5 baru a 115kg jezdec.Má s tím někdo zkušenost,prosím pořadte..

    0 0
    • BabbaJagga  

      Zkušenost nemám, ale cosi mi napovídá, ze po ráfku se nejezdí.

      0 0
    • Archik  

      Hele nedávno jsem narazil na tento článek https://priblizovadla.cz/…stu-v-praxi/

      Pokud to bude stejný plášť, tak bude mít pravděpodobně po nafoukutí trochu jiný tvar.

      Jestli to změníš a poznáš nějaký rozdíl, tak sem pak napiš pocity. Já osobně si myslím, že když mám skro sto kilo, tak to pro mě nemá cenu řešit.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • scalar  

      Dáš tam duše, co rapidně zvyšují valivý odpor a pak řešíš detaily.

      0 0
    • Brunox  

      To je opravdu je tak poznat snížení valivého odporu když vyhodím duši?Kolik bude vážit mlíko v tomto plášti vs Tubolito?

      0 0
      • jonti  

        Je to poznat. Nejde o hmotnost, ale o pružnost pláště.

        0 0
        • LM  

          A o tření mezi pláštěm a duší.

          0 0
          • xtonda  

            A jak přesně to tření probíhá? Já když sem přezouval, tak byla duše přilepená k plášti a musel sem ji odtrhnout.

            0 0
            • LM  

              No jak plášť tak duše se deformují. Pokud tam duše není, tak se deformuje jen ten plášť :-)

              A k duším se dává klouzek.

              0 0
      • jIrI___  

        Legendy praví, že vyndání duše způsobí z pohledu valivého odporu obrovský rozdíl. Já osobně ho ale nezaregistroval (stejný plášť, stejný tlak).

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • TK75  

          A vůbec nejhorší je narvat do bezdušáku duši…to už je snad klasika s duší lepší

          0 0
          • doubleingram  

            Tak bezduse se dnes skoro vse, krome basic mrdek gum, co stejne skoro nidko nevozi.

            0 0
          • LM  

            Nejhorší je narvat duši do bezdušáku zalepeného od tmelu (ZeroFlats), resp. pak jí z toho dolovat ven :-)

            0 0
        • jonti  

          Ten valivý odpor u běžných plášťů je relativně malý a jeho snížení díky bezduším dělá jednotky wattů, to cítit nejde. Spíš je cítit trochu jiné chování pláště, o něco líp dokáže kopírovat terén.

          0 0
    • kubad  

      Vůbec to nepojede.

      0 0
    • JachymP  

      Se 115 kg je nesmysl řešit valivej odpor stroje, ten má na výslednou námahu zanedbatelnej vliv. Užívej si radši pohybu na čerstvým vzduchu!

      0 0
      • Tomcat  

        pán je ladič pian, dopuruču jím založená vlákna :)

        0 0
      • Honza03  

        Jakože se 115kg seš tak namakaný že nějaký ježdění na kole tě nemůže unavit, a můžeš s klidem hodit na silničku gumy od traktoru a nepoznáš to jo?

        Že ty jsi ty nikdy nezkoušel?

        0 0
        • JachymP  

          Diskuse je o různejch ráfkách, gumy jsou daný ;) A namakanej bejt musí, o tom žádná!

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.